کد خبر : 13337
دیدگاه‌ها برای بازدید بخشدار سرفاریاب از عملیات بهسازی جاده روستائی دلی سوار- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 23:08
-

خبرنگار طاعتی

بازدید بخشدار سرفاریاب از عملیات بهسازی جاده روستائی دلی سوار-

بازدید بخشدار سرفاریاب از عملیات بهسازی جاده روستائی دلی سوار-
مردم روستای دلی سوار به دلیل شرایط نابسامان جاده برای رفت و آمد دچار مشکلات عدیده ای بودند و مراجعات مکرری در این خصوص داشتند که برای رفع مشکل و با پیگیریهای انجام شده، با همکاری و مشارکت اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان و شهرداری سرفاریاب اقدام به مناسب سازی این مسیر شد.

بازدید بخشدار سرفاریاب از عملیات بهسازی جاده روستائی دلی سوار-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، بخشدار سرفاریاب از عملیات اجرائی بهسازی جاده روستائی دلی سوار در پشته زیلائی بازدید کرد.
مجیدیان در جریان این بازدید گفت: مردم این روستا به دلیل شرایط نابسامان جاده برای رفت و آمد دچار مشکلات عدیده ای بودند و مراجعات مکرری در این خصوص داشتند که برای رفع مشکل و با پیگیریهای انجام شده، با همکاری و مشارکت اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان و شهرداری سرفاریاب اقدام به مناسب سازی این مسیر شد.
وی طول این مسیر تا جاده اصلی پشته زیلائی را حدود سه کیلومتر عنوان کرد و گفت؛ با تکمیل این کار، مشکل رفت و آمد تعداد حدود ده خانوار در این منطقه به ویژه در فصل بارندگی حل خواهد شد و امیدواریم با حمایت و همکاری سایر دستگاه ها نسبت به رفع مشکل مسیرهای ارتباطی در دیگر روستاها و مناطق اقدام نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.