کد خبر : 7422
دیدگاه‌ها برای درخواست فرزند سردار شهید حاج ستار اورنگ/اگر نمی توانید کاری را در بلوار نمیه کاره و پل سوم ناقص بشار انجام دهید نام پدرم بردارید بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 1:14
-

صدای مرا به گوش مسولان مرتبط برسانید

سید حسین رازیان

درخواست فرزند سردار شهید حاج ستار اورنگ/اگر نمی توانید کاری را در بلوار نمیه کاره و پل سوم ناقص بشار انجام دهید نام پدرم بردارید

درخواست فرزند سردار شهید حاج ستار اورنگ/اگر نمی توانید کاری را در بلوار نمیه کاره و پل سوم ناقص بشار انجام دهید نام پدرم بردارید
مسئولین در خواب زمستانی هستند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی عصر کهگیلویه پیمان اورنگ فرزند سردار شهید حاج ستار اورنگ در یادداشتی به شرح زیر اعلام کرد.

از آنجایی که این مسیر کوتاه به محوری تصادف خیز تبدیل شده و باعث بانی اصلی داغدار کردن خانواده های زیادی شده است بسیار نگرانیم.

در چند ماه اخیر خانواده شهید اورنگ درخواستی مبنی بر ساماندهی این بلوار در جاده کمربندی پل سوم بشار یاسوج را پیگیری کردند و از شهردار خواستند وضعیت این بلوار را ساماندهی کند.

باگذشت سه ماه از انتشار این خبر و انتقادهای مکرر خانواده شهید اورنگ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به وضعیت نامناسب بلوار شهید اورنگ اما همچنان شهرداری و شورای شهر یاسوج هیچ اقدامی انجام نداده اند.
خانواده تنها شهید مدافع حرم در کهگیلویه و بویراحمد پیش تر نیز از مسئولان این استان خواسته بودند چنانچه قصد ساماندهی بلوار نامگذاری شده به نام سردار شهید ستار اورنگ را ندارند نسبت به تغییر نام بلوار و برداشتن تابلوی نصب شده در بلوار اقدام کنند که هیچکدام عملیاتی نشده است.
تصاویر زیر روز گذشته (۱۷ دی ۱۴۰۰ ) از وضعیت بلوار شهید اورنگ گرفته شده است…((یک سال از این خبر میگذرد ولی هنوز مسئولین در خواب زمستانی هستند .

اگر کسی از دوستان با مسئولین در ارتباط هست خواهشاً این گلایه رو بهشون برسونه .و از طرف من بهشون بگه به خدا جمع کردن این بلوار و این نابسامانی یک ماه بیشتر وقت نمی‌برد ،اگر نمیتوانید نام پدرم را از روی این بلوار بردارید…

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.