کد خبر : 7968
دیدگاه‌ها برای دیدار با خانواده های معظم شهدا در سرفاریاب به مناسبت یوم اللّه دهه فجر بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 22:02
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار با خانواده های معظم شهدا در سرفاریاب به مناسبت یوم اللّه دهه فجر

دیدار با خانواده های معظم شهدا در سرفاریاب به مناسبت یوم اللّه دهه فجر
دیدار و ارتباط نزدیک مسئولان با خانواده های شهدا، موجب تقویت روحیه و عزم جهاد و خدمت به مردم است و به برکت خون شهیدان درخت انقلاب روز به روز تنومند تر و پربار تر از گذشته در حال رشد و بالندگی است.

دیدار با خانواده های معظم شهداء در سرفاریاب-
به مناسبت دهه ی مبارک فجر با تدارک و هماهنگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) و حضور امام جمعه، بخشدار، برخی اعضای شورای اداری بخش و بسیجیان از تعدادی از خانواده های معظم شهدای سرفاریاب سرکشی و بازدید به عمل آمد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب در حاشیه این دیدارها رسیدگی به خانواده های عزیز شهدا را توجه و احترام به کسانی دانست که همه ملت مدیون آنها هستند و امنیت آب، خاک، جان، مال و ناموس و آرامش مردم مرهون صبر و ایثار آنهاست.
ستوان یکم پاسدار ویسی همچنین دیدار و ارتباط نزدیک مسئولان با خانواده های شهدا را موجب تقویت روحیه و عزم جهاد و خدمت به مردم دانست و افزود به برکت خون شهیدان درخت انقلاب روز به روز تنومند تر و پربار تر از گذشته در حال رشد و بالندگی است.
وی گفت: شهدا هر یک عزیز دل یک مادر، جگر گوشه یک پدر و پشت و پناه یک همسر و فرزند و خانواده بوده اند که صبر و ایستادگی این خانواده ها و پدران و مادران، ارزش و اجری برابر با شهادت فرزندانشان داشته و همه ما در مقابل شهدا و خانواده های بزرگوارشان باید ادای دین کنیم.
در پایان این دیدارها، ضمن قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهداء، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از طرف حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل ( ع ) از خانواده های معظم شهداء تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.