کد خبر : 7981
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه (۱۴٠۱/۱۱/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه و برپا گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 15:19
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه (۱۴٠۱/۱۱/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه و برپا گردید.

نماز جمعه (۱۴٠۱/۱۱/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه و برپا گردید.
فهم درست، هوشیاری کامل، نگاه نافذ، تحلیل دقیق از وضعیت جامعه و صبر در کار برای خدا، از بارزترین صفات و ویژگیهای شخصیتی حضرت زینب کبری بود.

نماز جمعه (۱۴٠۱/۱۱/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه و برپا گردید.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب با بهره گیری از کلام پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمّد (ص)، تقوی در زندگی را سبب نیرومندی و برخورداری انسان از امنیت حتی در سر زمین دشمن دانست و خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث خداشناسی با قرائت حدیثی از امام علی (ع) که فرموده است «خداشناسی با فضیلت ترین علم هاست» به بیان برخی از صفات ذات الهی بر اساس خطبه ۴۹ نهج البلاغه پرداخت و گفت: خداوند عقلها را بر کنه صفات خویش آگاه نساخته اما آنها را از معرفت و شناخت خود باز نداشته است و اگر مردم در عظمت قدرت خداوند و بزرگی او و راز آفرینش مخلوقات اندیشه کنند، دلائل روشنی بر وجود خالق هستی خواهند یافت و در مسیر درست زندگی قرار خواهند گرفت.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب ۱۳ رجب سالروز ولادت مولود کعبه امیرالمومنین علی (ع)، روز پدر و آغاز ایام البیض را تبریک گفت و با بیان مثالی از تشخیص اشتباه ما نسبت به نور و اندازه ماه در مقابل دیگر ستاره ها و تأثیر فاصله در این موضوع، معرفت و شناخت ما از انسانهای کامل و شخصیت های الهی را نیز تابع قانون فاصله ها دانست و افزود هر مقدار سنخیت ما نزدیکتر و فاصله ما از اینگونه شخصیتها مثل حضرت علی (ع) کمتر باشد، آنان را بهتر و بیشتر می شناسیم و درک می کنیم و از کمالات آنها در زندگی بهره می بریم.
زارعی پور با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) در ۱۵ ماه رجب، فهم درست، هوشیاری کامل، نگاه نافذ، تحلیل دقیق از وضعیت جامعه و صبر در کار برای خدا را از بارزترین صفات و ویژگیهای شخصیتی حضرت زینب کبری برشمرد.
امام جمعه سرفاریاب با تبریک به مناسبت آغاز یوم الله دهه ی فجر و با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه توانمندیهای داخلی در حوزه های مختلف که به مناسبت شعار سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» برپا گردیده بود و سخنان ایشان در در دیدار تولید کنندگان و کارآفرینان و فعالان عرصه های دانش بنیان گفت، به فرموده رهبر انقلاب حل مشکلات محسوس معیشتی مردم و رفاه خانواده ها بدون رشد اقتصادی ممکن نیست و نظرات منطقی و نگاه واقع بینانه ایشان می تواند راهگشای مسئولان در همه زمینه ها باشد و درکنار آن همه اقشار جامعه وظیفه دارند در قالب جهاد تببین نسبت به دستاوردها و پیشرفتهای انقلاب و نظام اسلامی نسبت به گذشته، اطلاع رسانی و آگاه سازی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.