کد خبر : 9251
دیدگاه‌ها برای محور باغچه سادات – سرفاریاب مسیر مهم و مورد اقبال عموم مردم و کانون توجه نماینده و مدیران استانی و شهرستانی بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 8:07
-

خبرنگار آقای طاعتی

محور باغچه سادات – سرفاریاب مسیر مهم و مورد اقبال عموم مردم و کانون توجه نماینده و مدیران استانی و شهرستانی

محور باغچه سادات – سرفاریاب مسیر مهم و مورد اقبال عموم مردم و کانون توجه نماینده و مدیران استانی و شهرستانی
عملیات اجرائی قطعه دوم اصلاح پیچهای آب حیاط با اعتباری حدود ۵۵۰ میلیارد ریال با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس و مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

بازدید و سرکشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه برخی مدیران استانی و شهرستانی از حوزه سادات بخش سرفاریاب-
در این برنامه بازدید که به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار، فرماندار، مدیران کل راه و شهرسازی و گاز استان، بخشدار سرفاریاب و برخی مدیران شهرستانی حضور داشتند، حضور در گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با مردم در روستاهای سادات، دره آخوند و تاوه سفید، زیارت بقعه متبرکه امام زاده علی (ع) و پیگیری مطالبات مردم و طرح های مختلف در حال اجرا و همچنین کلنگ زنی قطعه دوم واریانت آب حیاط انجام گرفت.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه گفت: این بازدید طبق روال معمول گذشته و در راستای دیدار با مردم حوزه انتخابیه و پیگیری مطالبات آنها و نظارت بر طرح های در حال اجرا در حوزه سادات بخش سرفاریاب صورت گرفته که امیدواریم ما حصل این سفر و حضور، گشایش در امورات مردم و کمک به اجرای بهتر طرح ها را به دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام موحد با تاکید بر اینکه مسیر باغچه سادات به سرفاریاب و چرام و دهدشت از مهمترین و حساسترین مسیرهای حوزه انتخابیه ماست، گفت: عملیات اجرائی قطعه دوم اصلاح پیچهای آب حیاط با اعتباری حدود پانصد و پنجاه میلیارد ریال امروز آغاز شد و اتصال این مسیر به مسیر پاتاوه دهدشت از روستای دمه نیز پس از پایان فصل سرما و بارندگی ها ادامه خواهد یافت تا بخش مهمی از مطالبات مردم این منطقه انجام شده باشد و ان شاءالله در آینده و با اقدامات مناسب شاهد رفع مشکلات و انجام مطالبات بحق مردم این خطه باشیم.
وی اشاره ای نیز به ظرفیتهای مناسب گردشگری این منطقه داشت و افزود: با تلاش و همت مدیران در حوزه های مختلف، امیدواریم استفاده از این ظرفیت برای توسعه، رونق اقتصادی و اشتغال نیز محقق شود.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار نیز با اعلام اینکه قریب به ۹ هزار و پانصد میلیارد تومان در سال ۱۴٠۱ پروژه فعال عمرانی در سطح استان داریم، گفت: حدود ۱٠٠ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ۱٠ میلیارد تومان از پیوست بودجه برای احداث و ۳۵ میلیارد تومان در حوزه راهداری در محور باغچه سادات به دلیل مطالبه مردم و نیازی که وجود داشت، دولت اعتبار در نظر گرفته و پروژه فعال داریم که نشان دهنده اهتمام دولت به رفع محرومیت در این مناطق بوده که در کنار توجه ویژه استاندار محترم و مدیران استانی، پیگیریهای نماینده مردم در مجلس در تأمین این اعتبارات مؤثر و تأثیر گذار بوده است و باید قدردانی کنیم.
شهامت افزود مردم شهرستانهای کهگیلویه و چرام، بخش سرفاریاب و اهالی حاشیه مسیر باغچه سادات اطمینان داشته باشند نسبت به این مسیر با توجه به اهمیت و نقش آن توجه خاص خواهیم داشت.
فرماندار شهرستان چرام با بیان اینکه امروز و در معیت نماینده محترم مردم و برخی مدیران استانی و محلی از حوزه سادات بخش سرفاریاب ( روستاهای سادات، دره آخوند، تاوه سفید و دلی خلیفه ای) بازدید به عمل آمد، گفت: این قبیل سفرها زمینه تعامل و همکاری بیشتر دستگاه ها برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم را فراهم خواهد آورد.
توفیقیان همچنین نقش نظارتی و همکاری نماینده محترم مردم در مجلس را در پیشبرد امور و اجرای طرح ها مهم دانست و افزود در راستای این سفر از طرح های مهم عمرانی در حال اجرای این منطقه از جمله گازرسانی به روستاهای دلی خلیفه ای و دلی مو و تنگ بجک و… سرکشی و با حضور مسئولین عملیات اجرائی فاز دوم واریانت آب حیاط آغاز شد.
مدیر کل راه و شهرسازی هم با بیان اینکه بیش از ۳٠ طرح فعال راه سازی در سطح استان داریم گفت: پبشرفت کاری این طرح ها از ۳٠ تا ۹۵ درصد بوده و با تکمیل این طرح ها شاهد تحول خوبی در حوزه راه به عنوان زیرساخت مهم توسعه خواهیم بود.
راستا در حاشیه برنامه کلنگ زنی طرح قطعه دوم اصلاح پیچ های آب حیاط نیز گفت: مسیر باغچه سادات از محورهای بین استانی و اصلی ما محسوب شده و این طرح در راستای ایمن سازی این مسیر اجرا می شود که امیدواریم با همت پیمانکار محترم ظرف مدت ۱٠ ماه به پایان برسد و عموم مردم و به ویژه گردشگران که در طول سال این مسیر خوش آب و هوا را برای تردد انتخاب می کنند، سفر ایمن و راحتی را داشته باشند.
مدیر کل شرکت گاز استان نیز گفت: در راستای رسالتهای این شرکت در بحث گازرسانی به مناطق دور افتاده و جدیت این دولت در این خصوص، طرح گاز رسانی به بخش زیلائی شهرستان مارگون و روستاهای حوزه سادات شهرستان چرام در حال اجرا است.
ریحان بهادر افزود: در طرح گازرسانی حوزه سادات هشت روستای صعب العبور و سردسیری دلی خلیفه ای تا دیلگون با سرجمع اعتباری حدود دویست میلیارد ریال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که امیدواریم در هفته دولت در سال آینده به بهره برداری برسد و از پیگیریهای نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، فرماندار محترم و راهداری شهرستان چرام، بخشداری سرفاریاب و اصحاب رسانه و دیگر عزیزانی که در اجرای این طرح ما را کمک کردند، قدردانی و تشکر می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.