کد خبر : 8008
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن ولادت امام علی (ع) و روز پدر در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 - 14:51
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن ولادت امام علی (ع) و روز پدر در سرفاریاب

برگزاری جشن ولادت امام علی (ع) و روز پدر در سرفاریاب
این جشن به همت شهرداری و شورای اسلامی و همکاری دفتر امام جمعه، بخشداری، رئیس شورای بخش، حوزه مقاومت و نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، هیئت امنای امامزاده حمزه و ... و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی در صحن امام زاده حمزه (ع) برگزار شد.

برگزاری جشن ولادت امام علی (ع) و روز پدر در سرفاریاب
به مناسبت سالروز ولادت سراسر نور امام اول شیعیان، حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم جشنی با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با همکاری دفتر امام جمعه، بخشداری، رئیس شورای بخش، حوزه مقاومت، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، هیئت امنای امامزاده حمزه و… و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی در صحن امام زاده حمزه (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این آیین با تبریک ۱۳ رجب، سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و نامگذاری این روز مبارک به نام روز پدر، برای همه پدران که نماد صلابت و اقتدار خانواده ها هستند آرزوی سلامتی کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان حدیثی از پیامبر بزرگ اسلام که فرمودند «من و علی پدر امت اسلام هستیم»، سخن گفتن از صفات و ویژگیهای انسانی و ایمانی امام علی (ع) را نیازمند فرصت های بسیاری دانست و افزود: مهمتر از بیان این صفات، عمل به سیره و روش ائمه معصوم و به ویژه امام علی (ع) را دارای ارزش و اهمیت دانست که باید تلاش کنیم در این مسیر گام برداریم و سعادت دنیا و آخرت را از این راه کسب کنیم.
وی افزود: زندگی و سیره حضرت علی (ع) به قدری آموزنده و جذاب است که هر مرد مسلمانی در جهان او را تحسین کرده و الگوی خود قرار می دهد. بنابراین انتخاب روز تولد اولین امام ما شیعیان به عنوان روز پدر بی دلیل نبوده است و در این روز شایسته است تمامی افراد از پدران خود برای تأمین معاش زندگی و نشان دادن راه و رسم زندگی تشکر و قدردانی کنند.
مولودی خوانی توسط کربلایی امین رهبر و پخش شیرینی و اهداء جایزه به ۴۰ نفر از شرکت کنندگانی که نامشان مزین به نام آن حضرت بود از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم باشکوه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.