کد خبر : 8021
دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت مولاالموحدین علی ( ع ) در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 - 16:41
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت مولاالموحدین علی ( ع ) در سرفاریاب

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت مولاالموحدین علی ( ع ) در سرفاریاب
این همایش از ساعت ۹ صبح روز شنبه، مورخ ۱۵ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت امام علی ( ع ) و به منظور تشویق و ترغیب مردم به ورزش خصوصا ورزش های همگانی برگزار شد.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت مولاالموحدین علی ( ع ) در سرفاریاب.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این برنامه که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سرفاریاب و با حضور آحاد مردم و مسئولین محلی، امام جمعه، بخشدار، شورای اداری بخش و … از گلزار مطهر شهدای مرکزی سرفاریاب تا بقعه متبرکه امامزاده حمزه و به طول ۴ کیلومتر انجام گرفت: شهردار سرفاریاب ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز ولادت امام علی ( ع ) و روز پدر، گفت: این همایش از ساعت ۹ صبح روز شنبه، مورخ ۱۵ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت امام علی ( ع ) و به منظور تشویق و ترغیب مردم به ورزش خصوصا ورزش های همگانی برگزار شد.
پیروز برگزاری چنین برنامه هایی را در توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و خانواده‌ها موثر دانست و از همه شرکت کنندگان و اعضای شورای اسلامی شهر که در اجرای این همایش پیاده روی مشارکت فعال داشتند قدر دانی کرد.
بخشدار سرفاریاب هم که در این همایش حضور داشت با عرض تبریک به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر، اجرای این برنامه ها را موجب ایجاد نشاط و سلامتی فردی و اجتماعی دانست.
مجیدیان افزود حضور قشرهای مختلف و خانواده ها در کنار هم و طی مسیر به صورت پیاده فرصتی است برای برقراری ارتباط اجتماعی و اطلاع از احوال همدیگر در فضا و موقعیت متفاوت که قطعا می تواند برای رشد اجتماعی و ایجاد روحیه و نشاط جامعه مفید واقع شود که از شهروندان شرکت کننده و همچنین مجموعه شورای اسلامی و شهردار محترم سرفاریاب به عنوان بانیان این همایش قدر دانی و تشکر داریم.
سید هدایت اللّه خوشنودی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در حاشیه این برنامه، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را در گسترش ورزش همگانی و تأمین سلامتی، بسیار مؤثر دانست و از تلاش شهردار و کارکنان خدوم شهرداری و همچنین دیگر اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین حضور گسترده مردم و مسئولین در این همایش پیاده روی خانوادگی، تقدیر و تشکر نمود.
در پایان این همایش نیز به حدود ۱٠٠ نفر از شرکت کنندگان هدایایی به قید قرعه از طرف شهردار و شورای اسلامی شهر، اهدا گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.