کد خبر : 8237
دیدگاه‌ها برای برپایی میز خدمت در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 20:27
-

خبرنگار آقای طاعتی

برپایی میز خدمت در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب

برپایی میز خدمت در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب
هدف از برپایی میز خدمت، ارتباط بیشتر و برداشتن فاصله بین مردم و مسئولان و خدمت به مردمی که همواره پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، وظیفه اصلی مسئولان است.

برپایی میز خدمت در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-
به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها، میز خدمت مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان چرام با حضور فرماندار در روستای دهنو اسلام آباد بخش سرفاریاب برپا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، فرماندار چرام در جریان برپایی میز خدمت – پس از پایان جشن روستایی و عشایری روستای اسلام آباد دهنو – گفت: مسئولان و کارگزاران نظام موظفند تا با تأسی از شیوه مدیریت رئیس جمهوری و دولت مردمی در حضور بی‌واسطه بین مردم، از نزدیک با مشکلات و مسائل آنان آشنا شده و پاسخگویی به صاحبان اصلی انقلاب را به اولویت دستگاه خود تبدیل کنند.
سید عبدالرحمن توفیقیان هدف از این برنامه را ارتباط بیشتر و برداشتن فاصله بین مردم و مسئولان دانست و گفت: خدمت به مردمی که همواره پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، وظیفه اصلی مسئولان است.
توفیقیان افزود: ‌عمده مشکلاتی که توسط مردم این روستا در این نشست بیان شد، در حوزه زمین های کشاورزی و محصولات کشاورزی آنها، بحث سرآب بندی ها، کانال های آبیاری و … بود که در کوتاهترین زمان ممکن هم رسیدگی و اقدام خواهد شد.
رئیس شورای اداری شهرستان چرام عنوان کرد: عمده مشکلات و مطالبات مردم شامل موضوعاتی بودند که با مراجعه به ادارات مرتفع نشده بودند اما با برپایی این میز خدمت و به دلیل حضور مسئولان ادارات ذی‌ربط، این مشکلات به یاری خدا برطرف خواهند شدند.
در این مراسم بخشدار سرفاریاب، معاون عمرانی فرمانداری، مدیر جهاد کشاورزی، اداره توزیع نیروی برق، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، منابع طبیعی و دیگر مدیران دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط با مردم را دارند حضور داشتند و پاسخگوی مردم بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.