کد خبر : 8416
دیدگاه‌ها برای از دانش آموزان دهه ی نودی معتکف در سرفاریاب تجلیل شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 - 22:25
-

خبرنگار آقای طاعتی

از دانش آموزان دهه ی نودی معتکف در سرفاریاب تجلیل شد.

از دانش آموزان دهه ی نودی معتکف در سرفاریاب تجلیل شد.
اعتکاف فرصت مناسب و مؤثر برای اجرای رزمایش بزرگ معنویت در بین دانش آموزان است و استقبال دانش آموزان از این مراسم معنوی باید ارج نهاده شود و نسبت به نهادینه کردن آن اقدام و تلاش شود.

از دانش آموزان دهه ی نودی معتکف در سرفاریاب تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این برنامه که به همت دفتر امام جمعه سرفاریاب در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام و پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد،
امام جمعه سرفاریاب با یادآوری اینکه روح انسان همانند جسم نیاز به غذای سالم دارد، اعتکاف را راهی برای تأمین غذای روح و بالاترین نوع شکرگذاری در محضر خداوند متعال دانست.
حجت الاسلام زارعی پور اعتکاف را فرصت مناسب و مؤثر برای اجرای رزمایش بزرگ معنویت در بین دانش آموزان دانست و گفت: استقبال دانش آموزان از این مراسم معنوی باید ارج نهاده شود و نسبت به نهادینه کردن آن اقدام و تلاش شود.
وی تعداد مساجد پذیرای معتکفین در بخش سرفاریاب را ۳ مسجد عنوان کرد و گفت: تعداد بیش از ۱۵۰ نفر معتکف از سنین مختلف ( ‌۹ تا ‌‌۷۰ سال ) حضور داشتند و خدمات مناسبی در طول برگزاری مراسم اعتکاف از جمله برگزاری کلاس های قرآن و احکام، محفل انس با قرآن، قرائت ادعیه و زیارت، سخنرانی روحانیت معظم و …، ویژه برای دانش آموزان که نیمی از معتکفین را شامل می شدند، اجرا شد.
زارعی پور در ادامه گفت: دشمن برای ایجاد فاصله میان نسل جدید انقلاب از جمله دانش آموزان دهه هشتادی ها و نودی ها تلاش و برنامه‌ریزی های زیادی کرد، اما با استعانت از خداوند متعال و راهنمایی اولیاء و مربیان، تیر دشمن به سنگ خورد و در فتنه‌های اخیر به اهداف خود نرسیدند و دانش آموزان با شرکت در مراسمات معنوی از جمله مراسم اعتکاف نشان دادند که دشمن درونی و برونی خود را شکست داده و دعوت به اغتشاش دشمن را با حضور در مراسمات معنوی از جمله اعتکاف و نماز جمعه پاسخ دادند.
گفتنی است در این برنامه که نمازگزاران، بخشدار، شهردار، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش، خانواده های معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند با تقدیم بیش از ۳۰ هدیه به دانش آموزان دختر دهه نودی معتکف از طرف دفتر امام جمعه سرفاریاب، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.