کد خبر : 9629
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 0:16
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب-

برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب-
اخلاق نیک و نیکوکاری در حق مردم، موجب برگرداندن انسان از کفر مطلق به ایمان و رستگاری است و گسترش این صفت حسنه که از مهمترین ویژگیهای پیامبر بزرگ اسلام، امام حسن مجتبی و همه اهل بیت (ع) می باشد، موجب رفع بسیاری از مشکلات و نابسامانی ها در جامعه خواهد شد.

جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، این مراسم معنوی امروز و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۶ عصر تا ۷:۳٠ در مسجد الرضای سرفاریاب و با حضور عموم مردم و روزه داران و با محوریت ستاد نماز جمعه سرفاریاب برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب در این برنامه، با تبریک سالروز ولادت امام حسن (ع) و آرزوی قبولی عبادات همه مؤمنان در ماه مبارک رمضان، با بیان حدیث « إِنْ‏ أَحْسَنَ‏ الْحَسَنِ‏ الْخُلُقُ‏ الْحَسَنُ» از آن امام بزرگوار که بهترین نیکی ها را خلق نیکو بیان می دارد، نداشتن این صفت نیکو را موجب خدشه در دیگر اعمال مومنان دانست.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان داستانی از زمان پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)، اخلاق نیک و نیکوکاری در حق مردم را موجب برگرداندن انسان از کفر مطلق به ایمان و رستگاری دانست و افزود گسترش این صفت حسنه که از مهمترین ویژگیهای پیامبر بزرگ اسلام، امام حسن مجتبی و همه اهل بیت (ع) می باشد، موجب رفع بسیاری از مشکلات و نابسامانی ها در جامعه خواهد شد.
وی در پایان از حضور همه مردم، روحانیت و اعضای شورای اداری و همچنین بانی سفره افطاری خیر بزرگوار سید رحمت الله کشاورز و همکاری هیئت امنا و سایر عزیزان در برگزاری این جشن قدر دانی و تشکر کرد.
قرائت قرآن، مولودی خوانی، اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطار از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.