کد خبر : 10580
دیدگاه‌ها برای جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 12:29
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب برگزار شد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب، با محوریت گرامیداشت هفته مقام معلم و بررسی آسیب های اجتماعی و راهکار های کاهش آن در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این جلسه که با محوریت گرامیداشت هفته مقام معلم و بررسی آسیب های اجتماعی و راهکار های کاهش و کنترل آن در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، امام جمعه سرفاریاب با ذکر آیه شریفه «هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ» و با تبریک هفته معلم، کار و شغل معلمی را بسیار با ارزش و معلمان را سنگربان تعلیم و تربیت، علم، دانش و ادب، عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه تزکیه و تعهد از خصلت ها و وظایف یک معلم در جامعه اسلامی است، معلمان منطقه را برخوردار از این صفات دانست و اضافه کرد حفظ شأن و احترام به معلم از و ظایف عموم مردم است و ان شاءاللّه به نحو مقتضی از معلمان عزیز شهر و بخش به پاس تلاش ها و خدمات آنان قدر دانی خواهد شد.
بخشدار سرفاریاب نیز در این جلسه با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، معلمان را پایه گذار فرهنگ جامعه عنوان کرد و گفت: حال و روز جامعه در بسیاری از زمینه ها به شرایط معلمان گره خورده و با داشتن معلمان شاد و پویا قطعا جامعه ای شاد و پویا خواهیم داشت و انتظار آن است که معلمان با برخورداری از علم روز و اخلاق مداری، زمینه ساز تربیت نسلی باشند که آینده جامعه به دست آنها ساخته خواهد شد.
مجیدیان با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی، مهم ترین راهکار مقابله و کاهش آثار آسیب های اجتماعی را تبیین و روشنگری نوجوانان و جوانان از عواقب و نتایج جبران ناپذیر این آسیب ها با روش های مناسب و از طریق خانواده ها عنوان کرد.
در پایان این جلسه موارد ذیل جهت پیگیری، و اجرا مورد توافق قرار گرفت.

شهرداری با هماهنگی در زمینه یکنواخت شدن قبور، مقرراتی مناسبی را جهت اجرا وضع کند.
برگزاری نشست عمومی با معتمدین، متنفذین، ریش سفیدان و فرهنگیان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سنت های غلط در مراسمات-
برگزاری همایش تجلیل از معلمین بخش در حرم امامزاده حمزه (ع) به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم در روز یک شنبه مورخ هفدهم اردیبهشت ماه ساعت ۴ عصر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.