کد خبر : 15696
دیدگاه‌ها برای ریزش باران الهی، رویش جوانه های امیددردهدشت/آهنگ پیروزی حاج آغا بزرگواری نواخته شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 23:52
-

ریزش باران الهی، رویش جوانه های امیددردهدشت/آهنگ پیروزی حاج آغا بزرگواری نواخته شد.

ریزش باران الهی، رویش جوانه های امیددردهدشت/آهنگ پیروزی حاج آغا بزرگواری نواخته شد.
ان شاالله با استفاده از ظرفیت عظیم سردار هاشمی و نخبگان کهگیلویه گام‌های موثری برای ساماندهی اوضاع کهگیلویه بزرگ و تغییر وضع موجود برداریم

پایگاه خبری عصر کهگیلویه ”
آمده ایم تبعیض و رانت به وجود آمده را از بین ببریم/ طرح های من و «عدل هاشمی پور» در این دوره رها شدند
امروز شنبه ۵ اسفند نشست انتخاباتی سید علی محمد بزرگواری در جمع حامیان و هواداران اش در شهر دهدشت برگزار شد.

بزرگواری در ابتدای سخن خود اظهار داشت: رفع تبعیض، بی عدالتی، عدم پیگیری حق و حقوق و خواسته های و مطالبات این دیار از خواسته های اصلی مردم است.

وی در ادامه گفت؛ مدیریت های ضعیف و قومی قبیله ای از سرزمینهای حاصلخیز منطقه سبب بی آبی و به وجود آمدن پدیده گوجه چینی و نادیده شدن حقابه ما شده است.

وی افزود؛ عدم توجه به فرهنگ، اقتصاد، زیرساختها از ظلم و ستم های روا شده بر مردم است که با صدای رسا و بلند باید آنرا فریاد زد و امیدوار شد که با حضور یکپارچه مردم کهگیلویه بزرگ در پای صندوق های رای، دیگر شاهد این همه بی عدالتی و تبعیض و رانت بازی نباشیم.

وی ادامه داد؛ آمده ام تا با همراهی شما مردم قدرشناس و نخبگان جامعه وضع موجود را تغییر دهیم و به ناکارآمدی و تبعیض پایان دهیم.

او اضافه کرد، طرح هایی در دوره های نمایندگی برای توسعه دنبال کردم و در دوره نمایندگی برادرم حاج هاشمی پیگیری شدند، متاسفانه در این دوره رها شدند، لذا باید آن طرح ها که نقش مهمی در توسعه پایدار دارند و منجر به سیرابی دشت‌های تشنه و رونق کشاورزی می شود را بار دیگر برای خروج از بن بست بیکاری احیا کرد.

بزرگواری در ادامه ضمن تقدیر از همه طوایف از بویراحمد تا ثلاث و چرام و دشمن زیاری گفت ان شاالله با استفاده از ظرفیت عظیم سردار هاشمی و نخبگان کهگیلویه گام‌های موثری برای ساماندهی اوضاع کهگیلویه بزرگ و تغییر وضع موجود برداریم./تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.