کد خبر : 15419
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در مسجد صاحب الزمان (عج) مشایخ- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 22:24
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در مسجد صاحب الزمان (عج) مشایخ-

برگزاری جشن ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در مسجد صاحب الزمان (عج) مشایخ-
باید بدانیم عبادات و بندگی خداوند تنها در نماز خلاصه نمی شود و تمامی اعمالی از جمله نگاه محبت آمیز به والدین که با نیت رضای الهی و خدمت و خشنودی خلق انجام می شود، به عنوان عبادت محسوب می شوند.

برنامه جشن ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در مسجد صاحب الزمان (عج)مشایخ برگزار شد-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این برنامه که با حضور قشرهای مختلف و حمایت و همکاری مرکز شهدای گمنام برگزار شد، امام جمعه سرفاریاب ضمن تبریک آغاز ماه شعبان و اعیاد این ماه عزیز، خاصه سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به عموم مردم و پاسداران که در همه عرصه ها مایه خیر و برکت برای مردم و نظام هستند، تبریک و شاد باش عرض کرد.
حجت الاسلام زارعی پور، بندگی خالصانه امام حسین (ع) به درگاه خداوند را خاص و دلیل لقب اباعبداللّه به آن امام بزرگوار ذکر کرد و افزود؛ باید بدانیم عبادات و بندگی خداوند تنها در نماز خلاصه نمی شود و تمامی اعمالی از جمله نگاه محبت آمیز به والدین که با نیت رضای الهی و خدمت و خشنودی خلق انجام می شود، به عنوان عبادت محسوب می شوند.
وی شناخت و کسب آگاهی از سیره و روش معصومین (ع) را در هدایت و نجات انسان مؤثر و دعای عرفه امام حسین (ع) را دارای معانی و مفاهیم بسیار با ارزشی دانست که توسل به آن آثار و برکات معنوی زیادی در زندگی برای انسان به همراه خواهد داشت.
در ادامه این مراسم جشن، آقای رهبر در مدح امام حسین (ع) مولودی خوانی داشت و از طرف مرکز نیکوکاری شهدای گمنام (خانم مهدوی) به حاضرینی که نام حسین داشتند و آقای ویسی پاسدار حاضر در برنامه هدایایی تقدیم گردید و از شرکت کنندگان نیز پذیرایی به عمل آمد.

قابل ذکر است برنامه جشن ولادت حضرت ابوالفضل (ع) سه شنبه شب،  بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجدالرضای امیری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.