کد خبر : 10599
دیدگاه‌ها برای برگزاری برنامه گرامی داشت هفته مقام معلم در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 23:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری برنامه گرامی داشت هفته مقام معلم در سرفاریاب-

برگزاری برنامه گرامی داشت هفته مقام معلم در سرفاریاب-
شهید مرتضی مطهری، نمونه و الگوی برخوردار از صفات کامل و مورد انتظار از معلم در همه زمینه ها است و ارزش معلم را در برخورداری از ادب، اخلاق و معرفت و دیگر صفات نیکوی انسانی...

برگزاری برنامه گرامی داشت هفته مقام معلم در سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این برنامه امام جمعه سرفاریاب به عنوان میزبان با قرائت آیه دوم سوره مبارکه ی جمعه و با تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم، اجر و پاداش تلاش ها و خدمات صادقانه معلمان را نزد خداوند محفوظ دانست و جایگاه معلمی را نزد خداوند والا و مقدس عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، از قول مقام معظم رهبری ایشان را نمونه و الگوی برخوردار از صفات کامل و مورد انتظار از معلم در همه زمینه ها دانست و ارزش معلم را در برخورداری از ادب، اخلاق و معرفت و دیگر صفات نیکوی انسانی عنوان کرد و ضمن تشکر از حضور همه فرهنگیان در این برنامه، خاصه از بانوان فرهنگی و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان، از بخشدار، مسئولان ادارات و نمایندگی آموزش و پرورش که در برگزاری این برنامه مشارکت و همکاری داشتند قدر دانی کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این برنامه ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان بالاخص استاد و معلم شهید مرتضی مطهری و گرامی داشت هفته معلم، گفت: بنا به فرمایش آن معلم و شهید بزرگوار علم و ایمان لازمه کار معلمی و معلم الگوی جامعه است.
سید صدیف دانشی ضمن قدردانی از بانیان این برنامه در بخش سرفاریاب (نهاد امامت جمعه و نمایندگی آموزش و پرورش) به برگزاری آئین بزرگداشت مقام معلم در روز های قبل در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود؛ افتخار داشتیم در آن برنامه میزبان فرهنگیان، مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان و پیشکسوتان و مسئولین شهرستانی باشیم.
وی در ادامه به برخی تلاش های انجام شده برای آموزش و پرورش سرفاریاب در مدت حدود سه هفته تصدی مسئولیت خود از جمله مجوز تأسیس مدرسه شبانه روزی و راه اندازی مجدد مدارس در برخی روستاها اشاره کرد و از مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان و دیگر عزیزانی که در انتصاب ایشان به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقش داشتند قدردانی کرد و این جایگاه و منصب را مدیون اعتماد و حمایت مردم در دوره های مختلف شورای اسلامی دانست و از ازاین بابت نیز از مردم سرفاریاب تشکر کرد.
دانشی در پایان با تأکید بر اینکه تصمیمات خود در حوزه آموزش و پرورش را با مشورت و نظر جمعی اتخاذ خواهد کرد، افزود از نقدهای بدون انگیزه انتقام گیری و پیشنهادات کارآمد همه فرهنگیان و خبرگان استقبال می کنیم و تلاش خواهیم کرد در حد توان، مطالبات و درخواستهای جامعه ی فرهنگی و دانش آموزان را بی پاسخ نگذاریم.
بخشدار سرفاریاب نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان که همواره خود را متعلق به این مجموعه می داند، هفته معلم را تبریک گفت و چگونه زیستن و آموختن همه مردم را مدیون معلمان دانست.
مجیدیان معلمی را عشق و هنر و ردای معلمی را ردای پیامبری عنوان کرد و با تبریک انتصاب آقای دانشی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان، وی را شخصی جهادی و در طراز مدیر انقلابی دانست و برای ایشان آرزوی توفیق کرد.
مسئول نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب نیز در این آئین، با اشاره به فرمایش امام علی (ع) در بیان جایگاه و ارزش معلم که فرموده است «من علمنی حرفاً فقدصیّرنی عبداً»
ترقی و تعالی انسان را مدیون مجاهدتهای معلمان دانست.
خشنودی همچنین همه معلمان را شایسته قدردانی و سپاس دانست و از همه کسانی که در اجرای این آئین که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در سرفاریاب برگزار گردید، مشارکت و همکاری داشتند، تشکر کرد.

در این آئین که به همت امام جمعه و نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب و همکاری هلال احمر شهرستان، ادارات و نمایندگی های بخش و استقبال خوب فرهنگیان و متنفذین سرفاریاب در جوار مرقد امام زاده حمزه (ع) برگزار گردید، برنامه های آواز خوانی محلی، طنز، قرائت شعر در وصف معلم و اهداء لوح تقدیر به معلمان و پذیرائی از حاضرین نیز انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.