کد خبر : 10774
دیدگاه‌ها برای نشست هم اندیشی مسولان پشتیبانی و خدمات تمامی واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجلاس مرکز بهداشت استان برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 1:25
-

دکتر امین اله بابویی/ توجه ویژه به فضای بهداشتی و درمانی

سید حسین رازیان

نشست هم اندیشی مسولان پشتیبانی و خدمات تمامی واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجلاس مرکز بهداشت استان برگزار شد

نشست هم اندیشی مسولان پشتیبانی و خدمات تمامی واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجلاس مرکز بهداشت استان برگزار شد
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی/ با هماهنگی رییس دانشگاه علوم پزشکی در پی افزایش اعتبارات لازم و رفع کمبود منابع انسانی در راستای خدمت رسانی به مطلوب به مردم هستیم.

نشست هم اندیشی مسئولین خدمات پشتیبانی شبکه های بهداشتی و درمانی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه؛ دکتر امین اله بابویی، سرپرست این معاونت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این حوزه،گفت: جایگاه و اهمیت حوزه خدمات بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه این حوزه نقشی اساسی در مدیریت هزینه های غیر ضرور دارد، ابراز داشت: بهینه سازی و برنامه ریزی مدون و مستمر در انجام امورات میتواند از ایجاد زیان در دانشگاه جلوگیری نماید.

دکتر امین اله بابویی، یادآور شد: امید است مسئولین خدمات ما در مراکز بهداشتی و درمانی استان با اصلاح و کنترل فرایند ها به توسعه و افزایش کیفیت و کمیت خدمات دانشگاه کمک کنند.

همچنین در این نشست چالش ها و مشکلات موجود مطرح و پیشنهادات لازم جهت برون رفت و رفع آنها مطرح گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.