کد خبر : 7182
دیدگاه‌ها برای پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای نذری به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب – بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 - 23:39
-

خبرنگار آقای طاعتی

پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای نذری به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب –

پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای نذری به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب –
علاوه بر پخت و توزیع غذاهای نذری به مناسبت های مختلف، مرکز نیکوکاری شهدای گمنام در حوزه های گوناگون بهداشتی و درمانی، عمرانی، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی نیز فعالیت دارد.

پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای نذری به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب به مناسبت شهادت حضرت فاطمه ( س )-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا ( س ) و به رسم سال‌های پیش با همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب و همکاری مردم، غذای نذری برای ۵۰۰ نفر از عزادارن و دلسوختگان حضرت زهرا ( س ) و نیازمندان در سرفاریاب پخت و توزیع شد.
مسئول مرکز نیکوکاری شهدای گمنام در سرفاریاب با اعلام این خبر، گفت: این مرکز چندین سال هست که فعالیت خود را آغاز کرده و هرساله در مناسبت های گوناگون، اقدام به برگزاری پویش غذای گرم نذری نموده که با همت و مشارکت خیرین و مردم ولایت مدار و دوستداران اهل بیت ( ع ) صورت می گیرد.
خانم مهدوی گفت: علاوه بر پخت و توزیع غذاهای نذری به مناسبت های مختلف، مرکز نیکوکاری شهدای گمنام در حوزه های گوناگون بهداشتی و درمانی، عمرانی، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی نیز فعالیت دارد.
وی افزود: همچنین در راستای فرمایش حضرت آقا مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه در چند سال اخیر تعداد زیادی بسته های معیشتی نیز تهیه و بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده و همچنین خانواده های کم برخوردار روستاها و حاشیه شهر توزیع شده است.
مسئول مرکز نیکوکاری شهدای گمنام افزود، این مرکز قصد دارد به مناسبت های مختلف پیش و رو و با مشارکت خیرین این اقدام خیرخواهانه را بیش از پیش گسترده و فراگیر نماید.
خانم مهدوی با بیان اینکه نذورات شامل دو بخش نقدی و غیر نقدی می باشد، افزود: مردم خیر و نیکوکار می توانند مواد، وسایل و لوازم نذورات غیر نقدی شامل: گوشت، برنج، حبوبات، روغن، ظروف و قاشق یکبار مصرف و … را به مسئول گروه تحویل نمایند و نذورات نقدی خود را نیز از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۰۶۷۹۸
به نام مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب واریز نمایند.
گفتنی است: مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب، در شب های قدر ماه مبارک رمضان تعداد ۶۰۰ پرس غذا و در روز عاشورای حسینی امسال نیز تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم پخت و بین عزاداران حسینی و نیازمندان توزیع نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.