کد خبر : 10929
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۳/۰۵) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 - 16:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۳/۰۵) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید-

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۳/۰۵) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید-
برخلاف نظر رهبری، پیروزی در انتخابات آینده برای برخی از نمایندگان در اولویت بوده که لازم است توجه نمایندگان در سال آخر فعالیت در این دوره به تمرکز بر قانونگذاری و نظارت بر مسائل اصلی کشور باشد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۳/۰۵) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدای خطبه ها با توصیه و سفارش به خود و همه نمازگزاران برای رعایت تقوی، لباس تقوی را شریف ترین لباس ها دانست و در ادامه بحث انجام واجبات به عنوان یکی از راه های کنترل و مراقبت از نفس، زکات را یکی از مهمترین واجبات الهی ذکر کرد و گفت به فرموده امیرمومنان و به نقل از نبی مکرم اسلام زکات پل اسلام است و اگر کسی زکات بپردازد خشم خدا را فرو می نشاند.
حجت الاسلام زارعی پور پرداخت زکات را فرمان خدا عنوان کرد و گفت: کسی که زکات نپردازد از دستور نفس پیروی کرده و با نا فرمانی از امر واجب الهی، شرک ورزیده است و با بی اعتقادی به واجبات و طلب منافع مادی بدون خیرخواهی برای دیگران، از مسیر مراقبت نفس و خدا شناسی دور می شود.
وی با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) و با اشاره به صفات مورد اشاره در زیارت کبیره در خصوص ائمه معصوم(ع)، آنها را آراسته به والاترین و زیباترین صفات دانست و افزود؛ برکت هجرت امام رئوف به ایران رشد مذهب و ایجاد پایگاه بزرگ تشیع و پیروان بی شمار امامان معصوم در این سرزمین را باعث شد و وجود امامزادگان زیاد در نقاط مختلف ایران اسلامی که روز بزرگداشت امامزادگان را نیز گرامی می داریم از دیگر برکات حضور این امام عزیز در کشور ما می باشد و در این خصوص متولیان امر باید به مرمت و بهسازی بارگاه امامزادگان بخش بخصوص امامزاده علی (ع) که از امامزادگان شاخص می باشد، اقدام نمایند.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با یادآوری روز جهانی بدون دخانیات، مصرف و استفاده از دخانیات را عامل و منشاء بسیاری از امراض و تهدیدی جدی برای سلامت و محیط زیست عنوان کرد و به جوانان توصیه داشت با ورزش و تفریحات سالم از دام اعتیاد و مصرف دخانیات دوری کنند.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه سفر رئیس جمهور به کشور اندونزی و امضاء حدود ۱۱سند همکاری و توافق در زمینه های مختلف علمی، فناوری، اقتصادی، فرهنگی و تولید دارو در شرایط فعلی و علیرغم تحریم های بین المللی را کار مهم و ارزشمندی دانست و اظهار امیدواری کرد اجرائی شدن توافقات این سفر زمینه ساز پیشرفت و گسترش راوبط دو کشور شود.
وی به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اشاره کرد و تذکر جدی رهبری به نمایندگان در خصوص انتخاب و پیروزی در دوره بعد را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخلاف نظر رهبری، پیروزی در انتخابات آینده برای برخی از نمایندگان در اولویت بوده که لازم است توجه نمایندگان در سال آخر فعالیت در این دوره به تمرکز بر قانونگذاری و نظارت بر مسائل اصلی کشور باشد.
امام جمعه سرفاریاب با اشاره به ضرورت استقلال ادارات و نمایندگیها در بخش سرفاریاب از انتقال و استفاده نیروهای ادارات بخش در مرکز شهرستان انتقاد کرد و از مسئولین شهرستانی خواست نسبت به این موضوع تجدید نظر و اقدام مناسب را به عمل آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.