کد خبر : 5300
دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 0:34
-

دکتر غلام نژاد به روابط عمومی ها اختیار کامل داد/ آنچه که در حوزه کاری شما تعریف شده ملاک کار قرار خواهد گرفت

سید حسین رازیان

برگزاری نشست روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری نشست روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد
انتظار دارم که روابط عمومی ها باید واقعیت ها را انعکاس دهند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از ماها نباشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست صمیمی با روابط عمومی های واحد های تابع این دانشگاه، گفت: روابط عمومی‌ها می بایست با مشی خلاقانه و در حد نفر دوم معاونت ها و شبکه های بهداشت و درمان همچنین بیمارستان های استان باشند و اگر کسی بی انگیزه است، نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه، توانمند و حرفه‌ای است.

 

وی با گله مندی از عملکرد روابط‌ عمومی دانشگاه در انعکاس فعالیت ها و دست آوردهای چندماه اخیر افزود و گفت:ما دوس نداریم کسی مداحی ما را بکند ولی انتظار داریم شما هم زحمات شبانه روزی پرسنل و مدیران دانشگاه را بدون بزرگ نمایی انعکاس دهید.

دکتر محمد غلام نژاد مدیران روابط عمومی را مشاورین امین خود و مجموعه بزرگ بهداشتی درمانی دانست و تصریح کرد: مدیران و معاونان دانشگاه ما زمانی می توانند مردم داری را سرلوحه کار خود قرار دهند که خود یک روابط عمومی قوی داشته باشند،

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک پای همه دستگاه‌های اجرایی شرکت های خصوصی و دولتی مختلف موفق، قوی و توانمند روابط عمومی است، ادامه داد: همگان نیک مستحضرید که اگر در ٱرگانی موفقیت به چشم می‌خورد در سایه روابط عمومی اوست و اگر یک سازمان ضعیف عمل می کند، باید علت ضعف آن را در روابط عمومی مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد.

دکتر محمد غلام نژاد روابط عمومی‌ها را آئینه تمام نمای دانشگاه علوم پزشکی در تمامی نقاط استان دانست و گفت: انتظار دارم که روابط عمومی ها باید واقعیت ها را انعکاس دهند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از ماها نباشند زیرا مردم انتظار دارند مشکلات آنها در حوزه سلامت نیز دیده شود و به آنها خدمات ارائه گردد.

رییس دانشگاه علوم در این نشست مشترک با مجموعه روابط عمومی با بیان اینکه بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشریح خدمات بهداشتی درمانی صورت گرفته به مردم از کلنگ زنی پروژه های عمرانی تا افتتاحیه ها و سایر دستیاورد ها به مردم تأکید کرد.

دکتر محمد غلام نژاد، یادآور شد: از این پس مشکلات تعریف شده و مرتبط با حوزه کاری را از هیچکدام یک از معاونان و مدیران بیمارستان ها تا سطح مراکز بهداشتی درمانی نمی شناسم تنها شما می بایست بعنوان رابط مردم و مسئولین همچنین انتشار اخبار دقیق پاسخگو باشید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی که خود متخصص عفونی ویکی از متخصصانی است که در شرایط پاندمی کووید ۱۹ در راستای بهبود بیماران در کنار دیگر متخصصان مرتبط تلاش های زیادی را متحمل شده گفت: دنیای امروز که فضای مجازی بسیار پر رنگ هست، ضمن تقدیر از آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بموقع شما مجموعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنترل اپیدمی منحوس کرونا و تشریح دستورالعمل های پیشگیرانه بهداشتی، انتظار می رود با توجه به بیماری های بازپدید و نوپدید انتشار اخبار مخاطب پسند بصورت آبشاری در اختیار مردم قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت دو مقوله بسیار تأثیرگذار در بوده که در معیشت عموم اثرگذار است گفت: شما بعنوان رابط بین مردم و ما مسولان ضمن پاسخگویی به نیازهایی مردم و از ماها هم اگر نقصانی داشته باشیم مورد انتقاد قرار بدهید.

دکتر محمد غلام نژاد در پایان، خاطرنشان کرد:قول می دهم با مشارکت مجموعه هیئت رییسه محترم دانشگاه علوم پزشکی پیگیر حل مشکل تجهیزات و پرداخت مطالبات مورد درخواست شما دنبال اما متقابل در حوزه بهداشت و درمان از تمامی ظرفیت های بالقوه کارشناسان و متخصصان ضمن مصاحبه تخصصی به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان در راستای افزایش سطح سواد سلامت استان ما گام های موثری برداشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه در این نشست، سید حسین رازیان مسوول روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و داریوش سلطانی فر مسوول روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی به نمایندگی از مسولان روابط عمومی های واحد های تابع این دستگاه خدمات رسان به بیان شرح و اهداف روابط عمومی تا درخواست پرسنل این مجموعه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، نشست روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور جناب دکتر محمد غلام نژاد،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان،حجت الاسلام والمسمین داستارمسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه،دکتر حسینی معاونت تحقیقات وفناوری دانشگاه و ذوالفقار دیودل مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

شایان ذکر است: در این نشست که مسئولین روابط عمومی های معاونت ها،شبکه های بهداشت،بیمارستان ها،دفتر نهاد رهبری دانشگاه و اورژانس ۱۱۵ حضور داشتند از تلاش های مجموعه روابط عمومی ها تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.