کد خبر : 11715
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن ازدواج آسان به همت هیئت غدیریه در جوار بقعه متبرکه امامزاده علی (ع) بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 22:56
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن ازدواج آسان به همت هیئت غدیریه در جوار بقعه متبرکه امامزاده علی (ع)

برگزاری جشن ازدواج آسان به همت هیئت غدیریه در جوار بقعه متبرکه امامزاده علی (ع)
فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان باید از اولویت های خانواده ها و مسئولین باشد، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کنار گذاشتن تجملات و چشم هم چشمی ها در برنامه های ازدواج را در ترغیب جوانان به امر مبارک ازدواج و تشکیل خانواده بسیار تأثیر گذار و مهم دانست
  • برگزاری جشن ازدواج آسان به همت هیئت غدیریه سادات
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در دهه امامت و ولایت و در روز عید غدیر برنامه جشن ازدواج آسان به همت هیئت غدیریه سادات و با حضور پرشور مردم و مسئولین در جوار بقعه متبرکه امامزاده علی (ع) برگزار شد.
    در این برنامه حجت الاسلام پژمان امام جمعه چیتاب ضمن تبریک دهه ی امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر و با بیان اینکه فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان باید از اولویت های خانواده ها و مسئولین باشد، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کنار گذاشتن تجملات و چشم هم چشمی ها در برنامه های ازدواج را در ترغیب جوانان به امر مبارک ازدواج و تشکیل خانواده بسیار تأثیر گذار و مهم دانست.
    مسئول هیئت غدیریه سادات اجرا و برگزاری این برنامه را در راستای همین هدف یعنی ترویج سنت حسنه ازدواج با کنار گذاشتن هزینه های غیر ضروری در سطح جامعه، فرزندآوری و کمک به جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود؛ آنچه موجب استحکام و پایداری کانون خانواده می شود مقید بودن به احکام الهی، سادگی و مودت بین زوجین است.
    خطبه عقد زوج حاضر در این برنامه توسط حاج آقای عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان جاری شد و کمک هزینه سفر کربلا برای آنان از طرف آقای نجات نیا مساعدت و فراهم گردید.
    گفتنی است در این برنامه جشن که هر ساله برگزار می شود، چندین عروس و داماد با اهدای جوایز نفیس و با تأسی از امیر المؤمنین علی علیه السلام به خانه بخت می روند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.