کد خبر : 11842
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و قرائت زیارت عاشورا در محل شبکه بهداشت و درمان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 19:53
-

طاعتی

برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و قرائت زیارت عاشورا در محل شبکه بهداشت و درمان چرام-

برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و قرائت زیارت عاشورا در محل شبکه بهداشت و درمان چرام-
فرماندار چرام به عنوان سخنران این برنامه، پیرامون ماه محرم، چگونگی قیام سید شهدا و راه و روش عزاداری در این ماه حزن و اندوه مطالبی را بیان نمود.

برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و قرائت زیارت عاشورا در محل شبکه بهداشت و درمان چرام-

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چرام، صبح امروز چهار شنبه، در اولین روز از ماه محرم مراسم عزاداری ابا عبداللّه الحسین علیه السلام باحضور فرماندار شهرستان و مجموعه کار کنان شبکه بهداشت و درمان در نماز خانه شبکه برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا فرماندار چرام به عنوان سخنران این برنامه، پیرامون ماه محرم، چگونگی قیام سید شهدا و راه و روش عزاداری در این ماه حزن و اندوه مطالبی را بیان نمود.
سید عبدالرحمان توفیقیان همچنین به فلسفه و اثرات دعا در زندگی انسان ها و اینکه دعا از طرف خداوند متعال بر زبان ها جاری می شود و دعای خیر انسانها در حق یکدیگر مورد اجابت درگاه الهی قرار می گیرد، اشاره کرد.
وی در پایان نیز هر کاری را که در راستای خدمت به خلق و در راستای دستورات خداوند متعال انجام گیرد را به مثابه عبادت خداوند دانست و آن را سبب رشد معنوی و آرامش انسان ها دانست.

در ادامه نیز زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام امینی قرائت گردید و مداحی در وصف امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان و عزاداری و سینه زنی انجام گرفت و در انتها حاضرین بر سر سفره ابا عبدالله صبحانه ساده ای را به میزبانی مهندس جعفری مدیر شبکه بهداشت و درمان صرف نمودند.

لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی انجام گرفته قرار است این مراسم معنوی با ارائه برنامه های متنوع به مدت ۷ روز کاری (تا روز تاسوعا) از ساعت ۶:۳۰ صبح و به مدت یک ساعت در محل نماز خانه شبکه بهداشت و درمان برگزار گردد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.