کد خبر : 11894
دیدگاه‌ها برای حضور فرماندار و برخی مدیران شهرستانی، امام جمعه و بخشدار سرفاریاب در پشته زیلائی- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 9:48
-

خبرنگار آقای طاعتی

حضور فرماندار و برخی مدیران شهرستانی، امام جمعه و بخشدار سرفاریاب در پشته زیلائی-

حضور فرماندار و برخی مدیران شهرستانی، امام جمعه و بخشدار سرفاریاب در پشته زیلائی-
هدف از این حضور و سرکشی، پیگیری مسائل و نیازمندیهای مردم این حوزه در زمینه های مختلف بوده و در این برنامه ضمن حضور در میان مردم در روستاهای مختلف، اهم درخواست ها و مطالبات آنها که عموماً در زمینه مسیرهای ارتباطی، معابر و کانال های هدایت سیلاب بود، شنیده و از نزدیک بررسی شد.

حضور فرماندار و برخی مدیران شهرستانی، امام جمعه و بخشدار سرفاریاب در پشته زیلائی-
در راستای برنامه های حضور میدانی و با هدف سرکشی و پیگیری امور مختلف، فرماندار شهرستان چرام باتفاق امام جمعه سرفاریاب، بخشدار و برخی مدیران ادارات در منطقه پشته زیلائی بخش سرفاریاب حضور پیدا کردند.
فرماندار شهرستان چرام در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، هدف از این حضور و سرکشی را پیگیری مسائل و نیازمندیهای مردم این حوزه در زمینه های مختلف عنوان کرد و افزود؛ در این برنامه با حضور در میان مردم در روستاهای مختلف، اهم درخواست ها و مطالبات آنها که عموماً در زمینه مسیرهای ارتباطی، معابر و کانال های هدایت سیلاب بود، شنیده و از نزدیک بررسی شد.
سید عبدالرحمن توفیقیان با بیان اینکه حدود ۲۵ هزار متر مربع بهسازی معابر روستائی در این حوزه را داشتیم که کار آسفالت آنها به زودی انجام خواهد شد، افزود؛ بهسازی مسیرهای منتهی به گلزار مطهر شهدا را نیز در دستور کار داریم که در آینده نزدیک اقدام خواهیم کرد.
وی افزود در حوزه کشاورزی و از حدود ۳٠٠ قنات احیاء شده در شهرستان که قریب به ۱٠٠ حلقه آن در بخش سرفاریاب و این منطقه بوده، سعی خواهیم کرد با بهبود شرایط این قنوات که تعدادی در دهستانهای پشته زیلائی می باشد، وضعیت باغداری و کشاورزی مردم را رونق بیشتری ببخشیم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و حضور در گلزار برخی از شهدای این منطقه که در این برنامه بازدید انجام شد، با عرض تسلیت ماه حزن و اندوه و عزاداری شهادت امام حسین (ع)، این شهدا را پیرو مسیر و سیره امام حسین (ع) و اهل بیت دانست و افزود؛ همه ما در مقابل شهدا و برای حفظ آرمان آنها وظیفه داریم.
حجت الاسلام زارعی پور خدمت رسانی درست و مناسب به مردم و پیگیری مشکلات و نیازمندیهای آنان در نقاط مختلف را موجب رضایت مندی شهدا دانست و ضمن قدر دانی از تلاش های مسئولان در حوزه های مختلف خواستار تلاش بیشتر آنان برای رفع مشکلات و برخورداری مردم از امکانات بهتر در نقاط، مختلف بخش به ویژه حوزه پشته زیلائی شد.
گفتنی است در این برنامه ضمن دیدار و سرکشی، لوح تقدیر و هدایای از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تقدیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.