کد خبر : 6706
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 10:17
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار در سرفاریاب-

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار در سرفاریاب-
هر کس یک شبانه روز پرستاری بیماری را برعهده بگیرد و به او رسیدگی کند، خداوند او را با حضرت ابراهیم و اولیاء خاصش محشور می نماید که این یکی از آرزوهای هر انسان مؤمن و سعادتی بزرگ است.

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار در سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این برنامه جشن که به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها و با همکاری سایر نهادهای بخش سرفاریاب برگزار شد، مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از حضرت زینب (س) به عنوان یکی از الگوهای ناب و دارای صفات حسنه فراوان یاد کرد که ما انسانها باید در طول زندگی و خصوصاً در ایام سخت و دشوار به آن بانوی بزرگوار متوسل شویم و همانگونه که او در برابر مصائب رفتار کرد، رفتار نماییم.
حجت الاسلام کشاورز با اشاره به روایتی در خصوص قدر و منزلت پرستاری گفت: هر کس یک شبانه روز پرستاری بیماری را برعهده بگیرد و به او رسیدگی کند، خداوند او را با حضرت ابراهیم و اولیاء خاصش محشور می نماید که این یکی از آرزوهای هر انسان مؤمن و سعادتی بزرگ است.
ایشان همچنین طبق روایت ها، پرستاری از یک بیمار و رسیدگی و رفع نیازهای او را موجب پاکی گناهان و زدودن زنگار معصیت از دلها و از قائده لطف الهی دانست و شغل پرستاری را از جمله مشاغل با ارزش و دارای جایگاه معنوی بالا ذکر کرد.
بخشدار سرفاریاب نیز در این برنامه با اشاره به صفات والای انسانی حضرت زینب (س) و مزین شدن و مصادف شدن روز پرستار با ولادت ایشان، این روز را به جامعه پرستاری و پرستاران پر تلاش بخش تبریک گفت و با بیان شعر معروف سنایی «نتوان وصف تو گفتن که تو در وصف نگنجی» پرستاران را ادامه دهندگان برحق راه زینب کبری ( س ) ذکر کرد.
مجیدیان حضرت زینب ( س ) را شیر زنی عنوان کرد که علیرغم درد و غم فراوانی که خود در سینه داشت اما صبورانه ایستادگی کرد و همزمان با پرستاری از مجروحان دشت کربلا، با اراده راستین و گفتار بی مانندش منادی امید و زندگی برای همه مصیبت زدگان دشت کربلا بود.
تجلیل از پرستاران بخش و اهدا جوایز به حاضرینی که نامشان به اسم حضرت زینب (س) مزین بود، پایان بخش برنامه جشن میلاد حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.