کد خبر : 11919
دیدگاه‌ها برای جاده دهدشت/ چرام /سرفاریاب – سادات باز است- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 12:46
-

خبرنگار آقای طاعتی

جاده دهدشت/ چرام /سرفاریاب – سادات باز است-

جاده دهدشت/ چرام /سرفاریاب – سادات باز است-
با توجه به اینکه جاده باغچه سادات - سرفاریاب از محورهای پرتردد استان بوده و مسدود کردن آن مشکلاتی را برای مردم و عشایر ایجاد می نمود و از طرفی تعمیرات خط لوله گاز نیز امری ضروری و احتمال خطــر و وقوع تصادف در نقاط تعمیر بالابود با رایزنی های انجام گرفته مسیر همچنان باز و تردد در آن امکان پذیر است.

جاده دهدشت/ چرام /سرفاریاب – سادات باز است.
در پی اعلام مدیران منطقه یک خط انتقال خوزستان در خصوص ضرورت تعمیرات خط لوله گاز سراسری ۴۲ اینچ در منطقه امامزاده حمزه سرفاریاب و درخواست به مسدود شدن مسیر، این محور باز و تردد درآن محور جریان دارد.
رئیس شرکت گاز چـرام در مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، ضمن عرض تسلیت ماه محرم، ماه حزن و اندوه و عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با توجه به اینکه جاده باغچه سادات – سرفاریاب از محورهای پرتردد استان بوده و مسدود کردن آن مشکلاتی را برای مردم و عشایر ایجاد می نمود و از طرفی تعمیرات خط لوله گاز نیز امری ضروری و احتمال خطــر و وقوع تصادف در نقاط تعمیر بالابود با رایزنی های انجام گرفته مسیر همچنان باز و تردد در آن امکان پذیر است.
حیدری ضمن تشکر از صبر و حوصله و همراهی مردم بخش سرفاریاب در قطعی گاز گفت: با هماهنگی های انجام شده حدود ۲۰۰۰ کپسول گاز مایع در بخش سرفاریاب توزیع شد.
وی در ادامه گفت؛ تلاش می کنیم تا پایان تعمیرات خط لوله، جاده مسدود نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.