کد خبر : 7717
دیدگاه‌ها برای برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی – ریوی برای مربیان مهد کودک ها و نمایندگان ادارات بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 0:54
-

طاعتی

برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی – ریوی برای مربیان مهد کودک ها و نمایندگان ادارات

برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی – ریوی برای مربیان مهد کودک ها و نمایندگان ادارات
در این کارگاه آموزشی یک روزه، روش‌های صحیح احیا و اطلاع رسانی به واحد اورژانس در اطفال، بالغین و روش‌های صحیح برخورد با بیمار و نحوه مانیتورینگ و تجویز دارو‌ها و روش‌های مختلف در کودکان و بزرگسالان بصورت عملی توسط کارشناس فوریتهای پزشکی، آقای جهانتاب به عنوان مربی آموزش داده شد.

برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی – ریوی برای مربیان مهد کودک ها و نمایندگان ادارات
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از برگزاری کارگاه احیای پیشرفته قلبی – ریوی برای مربیان مهد کودک ها و نمایندگان ادارات در سالن اجتماعات این شبکه خبر داد.
حسین جعفری گفت: احیای قلبی – ریوی ( CPR)، راهکاری برای نجات جان و زندگی دوباره افراد در موارد اورژانسی است که با یادگیری و نحوه انجام آن، می توان زندگی فردی را دوباره به او برگرداند.
جعفری اظهار داشت: احیای قلبی – ریوی ( CPR)، یک روش برای نجات جان افرادی است که قدرت واکنش نشان دادن یا نفس کشیدن را از دست داده‌ و یا به عبارتی تنفس طبیعی ندارند.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی یک روزه، روش‌های صحیح احیا و اطلاع رسانی به واحد اورژانس در اطفال، بالغین و روش‌های صحیح برخورد با بیمار و نحوه مانیتورینگ و تجویز دارو‌ها و روش‌های مختلف در کودکان و بزرگسالان بصورت عملی توسط کارشناس فوریتهای پزشکی، آقای جهانتاب به عنوان مربی آموزش داده شد.
گفتنی است در این کارگاه پس از بیان روند برنامه آموزشی احیای نوزاد، شرکت کنندگان تمامی مراحل را به صورت عملی انجام داده و با اصول و روش های استاندارد احیای نوزاد نیز آشنا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.