کد خبر : 12067
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۵/۱۳) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 15:27
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۵/۱۳) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۵/۱۳) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید.
شهداء مدافع حرم دشمنان را در برنامه های برجام هسته ای، موشکی و منطقه ای که ایران اسلامی را خلع سلاح می کرد، با شکست مواجه کردند و این شهدا مایه افتخار همه ما هستند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۵/۱۳) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با بیان حدیثی از امام سجاد (ع) که فرموده است «تقوا داشته باشید و از دروغ کوچک و بزرگ یا جدی و شوخی بپرهیزید، زیرا انسان اگر در موارد کوچک دروغی بگوید به گفتن دروغ بزرگ نیز جرأت پیدا می کند» خود و همه نمازگزاران و برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث جهاد با نفس به نقش عقل در این زمینه پرداخت و گفت خداوند به جهت امتحان نیروهائی مثل شهوت و غضب را در وجود انسان قرار داده که عقل میان آنها و دیگر تمایلات درونی تعادل برقرار می کند و با کنترل آنها سعادت انسان را رقم می زند و طبق سخن امام صادق (ع) هر گاه عقل انسان بر شهوت غالب آید از فرشتگان بالاتر و اگر شهوت بر عقل غالب شود از حیوان بدتر و پایین تر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امسال علیرغم تبلیغات وسیع، جنگ روانی و اهانت به قرآن توسط دشمنان، مردم پرشورترین مراسمات عزاداری در ایام محرم را برپا داشتند افزود؛ تبیین و تبلیغ معارف عاشورائی که موجب حرکت دنیا به سمت صلح، سعادت و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود را وظیفه و مسئولیت همه شیعیان و مؤمنین دانست.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با گرامی داشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، حق توحید را زیربنا و هدف همه حقوق عنوان کرد و گفت؛ طبق رساله حقوق امام سجاد (ع) پایه همه حقوق، همان معرفت و شناخت خداوند است و نسبت به حقوق بشر ناقص غربی بسیار غنی تر و تکامل یافته است.
حجت الاسلام زارعی پور سالروز شهادت سرلشکر بابائی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت شهداء مدافع حرم دشمنان را در برنامه های برجام هسته ای، موشکی و منطقه ای که ایران اسلامی را خلع سلاح می کرد، با شکست مواجه کردند و این شهدا مایه افتخار همه ما هستند.
وی با تبریک روز رسانه و خبرنگار، از تلاشگران این عرصه در سطح بخش قدردانی کرد و افزود رسانه ها همچون معابر هوائی هستند که جامعه از آنها استنشاق می کند و صحت و صداقت خبر موجب قوت حیات جامعه و نادرستی و فساد خبر ضعف و ممات جامعه را در پی خواهد داشت.
زارعی پور در خصوص روز جهانی تغذیه با شیر مادر نیز گفت: ترکیبات شیر مادر از هنگام ولادت تا پایان دوران شیردهی با تمام نیازهای ویژه غذائی کودک تناسب دارد و طبق فرمایش رسول گرامی اسلام برای کودک هیچ غذائی بهتر از شیر مادر نیست و شیردادن و مراقبت از کودک شیرخوار در حکم جهاد در راه خدا برای مادر محسوب می شود.
وی در پایان به موضوع پیش ثبت نام برای کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۱۶مرداد ماه اشاره کرد و گفت امیدواریم با حضور نیروهای مومن، جوان و انقلابی به عنوان کاندیدا، شاهد انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.