کد خبر : 12509
دیدگاه‌ها برای آغاز برنامه های هفته دولت با آیین غبار روبی و گلباران مزار شهیدان بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 17:05
-

در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

سید حسین رازیان

آغاز برنامه های هفته دولت با آیین غبار روبی و گلباران مزار شهیدان

آغاز برنامه های هفته دولت با آیین غبار روبی و گلباران مزار شهیدان
آیین غبار روبی و گلباران مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و محلی در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

آغاز برنامه های هفته دولت با آیین غبار روبی و گلباران مزار شهیدان
آیین غبار روبی و گلباران مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و محلی در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

«به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه از یاسوج و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد» امروز پنج شنبه در اولین روز از هفته دولت، جمعی از خانواده های معزز شهدا و گروه های مردمی، سید جواد هاشمی، مراد علی پیوند و محمدعلی روستا معاونین استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیران استانی و شهرستانی در محل گلزار شهدای یاسوج با آرمان های امام راحل، رهبری و شهدا تجدد پیمان کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگوی خدمتگزاری دولتمردان بیان کرد و گفت: این دو شهید والامقام در گفتار، رفتار، اخلاق و معرفت الگوی تمام عیار بودند و در عمل، ایثار و خدمتگزاری به مردم بی نظیر عمل کردند.
مرادعلی پیوند با بیان اینکه در هفته دولت برنامه های متنوعی در استان اجرا می شود اظهار داشت: در هفته دولت میز ارتباط مردمی مسئولان برپا خواهد شد و مدیران بیش از گذشته پاسخگوی مردم خواهند بود.
وی با اشاره به سفر معاونین استاندار به شهرستان ها و بازدید از مناطق مختلف استان گفت: به دستور استاندار معاونین استانداری در این هفته از مناطق مختلف بازدید و کار افتتاح و کلنگ زنی پروژه را انجام می دهند.
پیوند بیان کرد: گروه های جهادی در مناطق مختلف استان خدمات پزشکی، پیراپزشکی و جراحی عمومی را انجام می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.