کد خبر : 10345
دیدگاه‌ها برای ادای احترام کارکنان نظام سلامت به مقام شامخ شهدا گلزار شهدای شهر یاسوج در دومین روز از هفته سلامت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 0:01
-

همه کارکنان نظام سلامت رهروی شهیدان هستند

سید حسین رازیان

ادای احترام کارکنان نظام سلامت به مقام شامخ شهدا گلزار شهدای شهر یاسوج در دومین روز از هفته سلامت

ادای احترام کارکنان نظام سلامت به مقام شامخ شهدا گلزار شهدای شهر یاسوج در دومین روز از هفته سلامت
یکی از کارهای بزرگ وزارت بهداشت پزشک خانواده و طرح نظام ارجاع است که در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پزشک خانواده شهری تا یک ماه آینده در همه شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

دکتر سعید جاودان‌سیرت در نخستین روز از هفته سلامت با حضور در گلزار شهدای مرکز استان به مقام شامخ شهدا و تنها شهید مدافع سلامت استان شهید دکتر محمد زارعی ادای احترام کردند.

وی تصریح کرد، هر آنچه که امنیت و آرامش داریم مرهون جانفشانی های شهدا بوده و امید است که همگان بتوانیم در راستای خدمت رسانی صادقانه به خلق الله قدم برداریم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در گفتگو با خبرنگار عصر کهگیلویه افزود: همه کارکنان نظام سلامت رهروی شهیدان هستند و در این هفته باید بیشتر به حوزه سلامت پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائلی موجب می‌شود جامعه سالمتری داشته باشیم، گفت: رعایت سبک زندگی، مراجعه به موقع به مراکز درمانی و کلینیک‌ها در زمان بیماری موجب تقویت سلامت مردم می‌شود.

دکتر جاودان‌سیرت با اشاره به پیگیری قرارگاه جوانی جمعیت، مباحث پیرامون تغذیه و آموزش برای ارتقاء سلامت، گفت: یکی از کارهای بزرگ وزارت بهداشت پزشک خانواده و طرح نظام ارجاع است که در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود.

بر پایه این گزارش، مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی، جمعی از کارکنان معاونت بهداشتی و ستاد مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.