کد خبر : 12112
دیدگاه‌ها برای بفکر تکرارعزت نباش که عزت با شما نمی آید بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 12:02
-

بفکر تکرارعزت نباش که عزت با شما نمی آید

بفکر تکرارعزت نباش که عزت با شما نمی آید

پایگاه خبری عصرکهگیلویه ” یادداشت مخاطبان : یکی از مخاطبان  یادداشتی را در اختیار این پایگاه خبری (به نقل از افتو نیوز) قرار داده است که آن را میخوانیم:    ۱_ عملکرد موحد و به عبارت بهتر عملکرد غیرقابل دفاع وی کافی است که او نه‌تنها این دوره نباید بیاید که در دوره‌های قبل نیز

پایگاه خبری عصرکهگیلویه ”

یادداشت مخاطبان : یکی از مخاطبان  یادداشتی را در اختیار این پایگاه خبری (به نقل از افتو نیوز) قرار داده است که آن را میخوانیم: 

 

۱_ عملکرد موحد و به عبارت بهتر عملکرد غیرقابل دفاع وی کافی است که او نه‌تنها این دوره نباید بیاید که در دوره‌های قبل نیز کاش نمی‌آمد و اجازه می‌داد نیروهای توانمندتر وارد کارزار انتخابات می‌شدند.

۲_ سن بالا تا سقفی که قانون مشخص کرده است نه تنها قانونا ایرادی ندارد بلکه می‌تواند به اتکا تجربه موثر نیز باشد اما سن بالای موحد به دلیل تجربه ناموفق و نوعی انفعال و سردی که از وی بویژه در چهار سال گذشته شاهد بودیم برای نیامدن وی و خداحافظی آبرومندانه و اختیاری از صحنه انتخابات کفاف می‌کند.

۳_ وقتی خود شخص سید محمد موحد در همه سخنرانی‌هایش کهگیلویه و حوزه انتخابیه‌اش را محروم می‌خواند، او بیش از هر کسی در این محرومیت نقش دارد. وی از ابتدای دهه هفتاد تاکنون نماینده بوده است و اگر قرار بر کمک به رفع محرومیت بوده است بیش از سه دهه زمان زیادی است و اگر هم محرومیت به نماینده ربطی ندارد پس موحد توضیح دهد در این سه دهه مشغول چه کاری بوده است.

۴_ مدیران حوزه بزرگ انتخابیه موحد مدیران ضعیفی هستند. برخی از آنها با ملاک‌های منطقه‌ای و قومی منصوب شده‌اند و این یعنی تبعیض و ظلم در حق نیروهای شایسته.

۵_ نمایندگی و انجام وظایف آن نیازمند جدیت و پیگیری است یکی از مولفه‌های این پیگیری دعوت و حضور مدیران و مسئولان کشوری در حوزه انتخابیه است. در سفر اخیر رئیس جمهور لابی و پیگیری نماینده و مدیران نماینده در شهرستان‌ها به حدی ضعیف بود که هیچ مسئول و مقامی به کهگیلویه و چرام نرفت.

۶_ نمایندگی و تریبون نمایندگی فرصتی برای نطق‌های ملی و حتی بین‌المللی است. سید محمد موحد هیچگاه صدای رسا و موثری در تریبون و صحن مجلس نداشته است.

۷_ حضور در کمیسیون‌های مجلس ارتباط مستقیمی با توانمندی و ظرفیت نمایندگان دارد جالب است موحد بعد از چندین دوره در مجلس و سابقه بالای نمایندگی به سختی و در نهایت در یک کمیسیون کم اثر عضو شد.

۸_ تنها خبر پربازتاب از طرف موحد دیدارهای مردمی وی است. دیدار مردمی خوب است اما دیدارهای مردمی موحد تکراری و به دیدار برای دیدار تبدیل شده‌اند.

۹_ حوزه انتخابیه در حوزه زیرساختی و عمرانی در بحران به سر می‌برد.

موحد شناخت و پیگیری‌ چندانی در حوزه عمرانی ندارد و نتیجه آن می‌شود که لنده، چرام، کهگیلویه و بهمئی امروز با سی سال پیش هیچ تفاوتی نداشته باشد.

۱۰_ موحد شناخت و پیگیری‌ای نیز نسبت به مباحث بودجه‌ای ندارد. بی‌تعارف چهار سال نمایندگی  تاجگردون به اندازه چهار دهه حضور انتخاباتی موحد برای گچساران ثمرات و آورده‌های بودجه‌ای داشته است.

این لیست به مراتب بلندتر از این است و این ده مورد صرفا به عنوان نمونه اشاره شدند تا شاید تلنگری برای تامل و اندیشیدن هم از طرف موحد و طرفدارانش باشد و هم از سوی مردم تا از خود بپرسند که آیا زمان موحد و نماینده شدن صرفا برای نمایندگی و گذشت چهار سال از عمر بدون اتفاق برای همه ما کافی نیست؟

 

 

منبع: افتوخبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.