کد خبر : 12212
دیدگاه‌ها برای نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 0:09
-

نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار-

نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار-

نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار- به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این برنامه که با دعوت از عموم خبرنگاران فعال شهرستان و حضور مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و تعدادی از کارکنان واحد

نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار-
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این برنامه که با دعوت از عموم خبرنگاران فعال شهرستان و حضور مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و تعدادی از کارکنان واحد های اداری انجام شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و خاصه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود؛ روز خبرنگار فرصتی است تا از حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه توسط خبرنگاران قدردانی نماییم.
سید صدیف دانشی با بیان اینکه صداقت، دلسوزی، مردم داری و اطلاع رسانی شفاف همراه با شهامت از خصوصیات مسیر حرکت شهید صارمی بود گفت نامگذاری روز شهادت ایشان به نام روز خبرنگار ایجاب می کند فعالان این حوزه از منش، خط و سیره آن شهید بزرگوار بهره بجویند.
وی افزود به عنوان یک مدیران اجرائی در سطح شهرستان پذیرای نقدها و آماده دریافت و بکارگیری پیشنهادات و راهکارهای مناسب همه عزیزان خبرنگار هستم و الحمد الله تعامل دو سویه و مناسبی به عنوان خادم جامعه فرهنگیان شهرستان با اصحاب رسانه داریم و از تلاش های همه این عزیزان در پوشش رویدادهای آموزشی و پرورشی شهرستان نیز قدر دانی می کنم.
دانشی در بخش دیگر از سخنان خود، گریزی به فعالیت ها و اقدامات دوره تصدی دو سه ماهه ی خود به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان زد و با اشاره به افتتاح مدرسه شبانه روزی سرفاریاب در هفته دولت و پیگیری جهت راه اندازی مدرسه نمونه و تیز هوشان در مرکز شهرستان، گفت: مکاتبات و رایزنی های متعددی برای رفع نیازمندیها و مشکلات در همه حوزه ها داشتیم که نتایج آنها را در فرصت مناسب اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی در پایان نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص انتصابات گفت طبق شیوه نامه جدید در این زمینه اختیارات به شهرستانها واگذار شده و ما بر اساس آن عمل می کنیم.
در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، بر نقش مهم و تاثیر گذار این قشر در آگاهی بخشی و توسعه در جامعه تاکید کرد.
موسوی با بیان اینکه زاویه دید و نگاه خبرنگاران با مدیران این مجموعه متفاوت است افزود در آموزش و پرورش جهت گیری و زاویه ای با هیچ رسانه ای نداریم و در کمال صداقت و متانت از همه نقد و تحلیل ها و نظرات اصحاب رسانه در کیفیت بخشی به آموزش و پرورش در سطح استان استفاده خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در باور ما رسانه ها نه تنها برای آموزش و پرورش تهدید نیستند بلکه آنها را حامی و پشتیبان خود می دانیم و امروز بیشتر از هر زمان دیگر برای تحقق اهداف آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین، نیازمند یاری اصحاب رسانه هستیم و در همین راستا جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت با هدف بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه طراحی شده است.
در پایان این نشست لوح سپاسی به یادگار از طرف مدیر آموزش و پرورش شهرستان به خبرنگاران حاضر در نشست تقدیم گردید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.