کد خبر : 12268
دیدگاه‌ها برای نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش با اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 0:41
-

روابط عمومی آموزش و پرورش از نگاه رسانه عصر کهگیلویه بهترین رابط مردم می باشد

سید حسین رازیان

نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش با اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد

نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش با اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد
من نقد منصفانه را با آغوش باز می‌پذیرم کاش خبرنگاران در کنار ما هر لحظه حضور داشته باشند و از صحت اخبار مطلع شوند و با تجزیه تحلیل اخبار را نشر دهند

نشست خبری حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه، حسنعلی عزت‌خواه در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران راهنمای مردم به سمت تمدن عقلایی هستند. خبرنگار خوب باید زنگ هشدار جامعه را به صدا درآورد.

این مسئول افزود: خبرنگاری که مردم را با خبر یأس و ناامیدی مواجه می‌کند همچون چوپان دروغگو است.

وی بیان کرد: خبرنگار نماها می‌خواهند برای دیده شدن دست به هر کاری بزنند ولی بدانند دیده شدن اینگونه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نباید با نشر هر خبری حرمت دیگران را زیر سوال ببریم بنابراین بدانیم خبرنگار همسایه دیوار به دیوار بصیرت است پس با نشر اخبار ناامید کننده به جامعه و مردم خیانت نکنیم.

حسنعلی عزت‌خواه تصریح کرد: من نقد منصفانه را با آغوش باز می‌پذیرم کاش خبرنگاران در کنار ما هر لحظه حضور داشته باشند و از صحت اخبار مطلع شوند و با تجزیه تحلیل اخبار را نشر دهند.

وی ابراز کرد: ۹۶۵ میلیارد تومان در سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان برای توسعه زیرساخت‌های مدارس و رشد ظرفیت مصوب شد.

عزت خواه عنوان کرد: در سال آینده امتحانات کلاس یازدهم به صورت نهایی برگزار می‌شود و هیچ گونه دخل و تصرفی در نمرات مشاهده نمی‌شود و نگاه ما بر تحقق عدالت آموزشی در سطوح مختلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای اولین بار در سطح پوشش گسترده، مسابقات دانش آموزی با حضور یکهزار و ۶٠٠ دانش آموز برگزار می‌شود و اکنون سالن پوریای ولی با هتل برابری می‌کند و خرسندیم که دانش آموزان به راحتی می‌توانند اسکان کنند.

 

وی در رابطه با سوالات خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه، خاطرنشان کرد: در رابطه با اجاره ماهیانه سرویس مدارس در اختیار ما نیست اما نظارت جدی در دستور کار است.

عزت خواه با بیان اینکه مدارس بخش خصوصی بازوی توانمند در کنار مدارس دولتی هست تصریح کرد، ما در حوزه نحوه تدریس مدارس بخش خصوصی و نحوه تدریس آموزش های لازم بر اساس دستورالعمل دنبال می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص نظارت بر بوفه ها و فروشگاه‌های نزدیک مدارس ابراز داشت، در صورت هرگونه تخلفی از سوی فروشندگان با نیروی انتظامی هماهنگی خواهد شد که برخورد جدی شود.

در پایان تعدادی خبرنگاران و پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه از مدیر روابط عمومی تاثیر گذار و علمی مجموعه آموزش و پرورش سید ولی موسوی بخاطر همکاری های مختلف در رابطه با انتشار دستیاورد های مختلف این دستگاه و تعامل سازنده با اصحاب رسانه در تاریخ تقویم آموزش و پرورش با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و رییس بسیج رسانه استان استان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش از کلیه صاحبان اصحاب رسانه با اهدا لوح تقدیر تجلیل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.