کد خبر : 12332
دیدگاه‌ها برای کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در چرام تشکیل جلسه داد. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 23:47
-

خبرنگار آقای طاعتی

کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در چرام تشکیل جلسه داد.

کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در چرام تشکیل جلسه داد.
برنامه ریزی و تصمیم گیری برای آموزش های بهداشتی به اعضای موکب های شهرستان و زوار اربعین و همچنین تشویق برای حضور و آزاد سازی همکاران داوطلب برای همکاری در موکب های بهداشتی و درمانی مسیر پیاده روی اربعین، از وظایف این کمیته و دستورات کاری این جلسه بود.

کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در چرام تشکیل جلسه داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در این مرکز با حضور مسئولین واحد های عضو این کمیته، برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در این جلسه با بیان اینکه سلامت و بهداشت زوار اربعین شهادت امام حسین (ع) از درجه اهمیت بالائی برخوردار است، گفت: هدف از تشکیل این کمیته بررسی و حفظ سلامت، بهداشت و درمان زائران قبل و بعد از این سفر معنوی می باشد.
جعفری همچنین برنامه ریزی و تصمیم گیری برای آموزش های بهداشتی به اعضای موکب های شهرستان و زوار اربعین و همچنین تشویق برای حضور و آزاد سازی همکاران داوطلب برای همکاری در موکب های بهداشتی و درمانی مسیر پیاده روی اربعین را از وظایف این کمیته و دستورات کاری این جلسه عنوان کرد.
در پایان این جلسه نیز مقرر گردید تمهیدات و پیش بینی های لازم برای بررسی وضعیت بهداشتی و سلامت زائران پس از بازگشت نیز توسط این کمیته انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.