کد خبر : 12590
دیدگاه‌ها برای استقرار موکب های سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین و جواد الائمه سادات جهت ارائه خدمات به زوار اربعین امام حسین (ع) – بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 10:50
-

خبرنگار آقای طاعتی

استقرار موکب های سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین و جواد الائمه سادات جهت ارائه خدمات به زوار اربعین امام حسین (ع) –

استقرار موکب های سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین و جواد الائمه سادات جهت ارائه خدمات به زوار اربعین امام حسین (ع) –
موکب سادات و منسوبین و جوادالائمه به صورت مشترک در محدوده عمود ۱۳۳۷ و در محوطه ای به متراژ ۲٠٠٠ متر مربع با مهیا نمودن امکانات مورد نیاز خدمتگزار زائران ابا عبد اللّه الحسین (ع) در ایام اربعین هستند.

استقرار موکب های سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین و جواد الائمه سادات جهت ارائه خدمات به زوار اربعین امام حسین (ع) –
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مدیر موکب سادات و منسوبین و جوادالائمه(ع) با اعلام این خبر گفت: امسال به لطف الهی و برای دومین بار توفیق حاصل شده تا با برپائی موکب سادات و منسوبین و جوادالائمه به صورت مشترک در محدوده عمود ۱۳۳۷ و در محوطه ای به متراژ ۲٠٠٠ متر مربع با مهیا نمودن امکانات مورد نیاز خدمتگزار زائران ابا عبد الله الحسین (ع) در ایام اربعین باشیم.
آذری با بیان اینکه ملزومات و امکانات تهیه و تدارک دیده شده برای این موکب با ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین و همکاری حدود ۱۲۰ نفر از خادمان خواهر و برادر به محل موکب منتقل گردیده، افزود، آماده دریافت نذورات و کمک های مردم مؤمن برای خدمت دهی بیشتر و بهتر به زوار امام حسین (ع) و عتبات عالیات هستیم و امیدواریم در پایان این برنامه معنوی به همراه خادمان در دیگر موکب ها با قلب پاک و صفای باطن به وطن بازگردیم.
مسئول فرهنگی این موکب نیز ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) و قدر دانی از همکاری و حمایت همه مردم و خیرین در تهیه امکانات و نیازمندیها موکب گفت: در این موکب که قرار است از روز چهارم تا ۱۶ شهریور در محل مورد نظر مستقر باشد، ظرفیت اسکان و استراحت شبانه حدود ۱۲٠٠ نفر و پذیرائی از سه هزار نفر در سه وعده صبحانه، نهار و شام پیش بینی شده است.
حجت الاسلام پژمان همچنین ارائه خدمات پزشکی و پرستاری با حضور متخصصین در درمانگاه سیار این موکب و برگزاری نماز جماعت، تبلیغ و تبیین احکام شرعی، اهداف قیام امام حسین (ع) و حقایق واقعه کربلا و آداب زیارت را از دیگر برنامه های این موکب در طول ایام اربعین برشمرد.
گفتنی است بزرگوارانی که توان و قصد کمک به موکب و زوار اباعبداللّه الحسین علیه السلام را دارند، می توانند نذورات خود را بصورت نقدی به شماره کارت موکب ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۳۹۱۸۰ واریز نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.