کد خبر : 12667
دیدگاه‌ها برای باحضور مسئولین،مسئول بسیج ادارت شهرستان چرام معرفی شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 11:11
-

باحضور مسئولین،مسئول بسیج ادارت شهرستان چرام معرفی شد.

باحضور مسئولین،مسئول بسیج ادارت شهرستان چرام معرفی شد.
سید ناصر تقوی به عنوان مسئول بسیج ادارت شهرستان چرام معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”به نقل از مهردنا، با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و تعدادی از مسئولان شورای اداری شهرستان سید ناصر تقوی به عنوان مسئول بسیج ادارت شهرستان چرام معرفی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این برنامه گفت: به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در روز ۵ آذر ۱۳۵۸ بسیج مستضعفان تشکیل که آثار و برکات آن از همان روزهای نخست آشکار و جلوه های آن در دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد.

سرهنگ مصطفی اقبالی افزود: حضور فرزندان داوطلب ملت ایران در قالب این شجره طیبه الهی و در همه میدان‌های نبرد عاشورایی شکل گرفت و این لشکر مخلص خداوند توانست در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل جهبه کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: پس از دفاع مقدس به فرمان رهبر انقلاب بسیج در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرد و در هر جایی که ملت ایران نیاز به حضور نیروهای داوطلب و ایثارگر داشت، بسیج وارد میدان شد و حضور مردم ایران و بسیجیان در صحنه‌های مختلف توانست نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

فرماندار شهرستان چرام در این برنامه ضمن تقدیر از فعالیت های مختلف مجموعه بسیج و به خصوص بسیج ادارت در همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: بسیج در حوزه‌های مختلفی اعم از فرهنگی، اقتصادی، تولیدی، محرومیت زدایی و عمران و  آبادانی با دستگاه ههای اجرایی شهرستان همکاری دارد.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: حضور بسیج ادارت و بسیجیان در کنار دستگاه های اجرایی در همه صحنه های خدمت رسانی به خصوص در مواقع بحران و بلاهای طبیعی موجب دلگرمی دستگاه های خدمت رسان است.

وی ادامه داد: امیدوارم این همکاری و هماهنگی بین دستگاه های اداری و بسیج ادارت موجب ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان شود.

در پایان این جلسه حکم انتصاب قرائت و سید ناصر تقوی به عنوان مسئول بسیج ادارت شهرستان چرام معرفی شد.

 

 

 

منبع: مهردنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.