کد خبر : 13905
دیدگاه‌ها برای جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 21:36
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه برگزار شد.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه برگزار شد.
تقویت جایگاه و تریبون مقدس نماز جمعه، موجب می شود تا در حل چالش ها و مشکلات اساسی اجتماعی و... بهتر بتوانیم از تأثیر گذاری این جایگاه معنوی در بین مردم بهره بگیریم و استفاده کنیم.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این جلسه ابتدا رئیس ستاد نماز جمعه سرفاریاب ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضاء ستاد، امام جمعه محترم و خاصه میهمان جلسه حاج آقا عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، مطالبی را در خصوص ارزش و جایگاه نماز جمعه و ضرورت حمایت و پشتیبانی اعضاء ستاد از جایگاه امام جمعه مطرح نمودند.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز با تأکید بر اینکه حفظ حرمت و شأن امام جمعه به عنوان پدر معنوی جامعه وظیفه عموم افراد و خاصه مسئولان است، افزود، تقویت این جایگاه و تریبون مقدس نماز جمعه، موجب می شود تا در حل چالش ها و مشکلات اساسی اجتماعی و… بهتر بتوانیم از تأثیر گذاری این جایگاه معنوی در بین مردم بهره بگیریم و استفاده کنیم.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین، از حضور، خدمات و حمایتهای مادی و معنوی حاج آقای عبودی (رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان) قدر دانی تشکر کرد.
در ادامه و پس از ارائه نظرات اعضای ستاد نماز جمعه، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با قدر دانی از تلاش ها، زحمات و اقدامات اعضای ستاد نماز جمعه، رئیس ستاد و امام جمعه محترم در سرفاریاب، از تدوین، تصویب و ابلاغ نظام نامه جدید ستاد های نماز جمعه کشور و سامان دهی ستاد های نماز جمعه در راستای این نظام نامه خبرداد و گفت: پیشبرد و انجام امور ستاد نماز جمعه در همه نقاط کشور باید بر اساس مفاد این نظام نامه صورت گیرد.
حجت الاسلام عبودی با اشاره به برخی بندها و بخش های این نظام نامه جدید، تعیین مجمع مشورتی به تعداد هفت یا هشت نفر توسط شخص امام جمعه که کار سیاست گذاری و برنامه ریزی را خواهند داشت و معاونتهای پشتیبانی و اجرا، معاونت فرهنگی، معاونت تکریمی و معاونت فرهنگی خواهران و تشکیل کمیته های مختلف را از جمله قسمتهای مختلف این نظام نامه عنوان کرد و بر ضرورت اقدام جهت اجرای سریع آن در ستاد نماز جمعه سرفاریاب به همراه دیگر ستاد های نماز جمعه استان تأکید کرد.
وی در ادامه ضرورت حضور فعال اعضاء و چابکی ستاد و کنار گذاشتن افراد اسمی و غیر فعال را مورد تأکید قرار داد و اعضای ستاد نماز جمعه را اولین گروه تقویت کننده جایگاه نماز دانست و ضمن گواهی و شهادت دادن به تلاش ها و پیگیریهای دلسوزانه امام جمعه برای رفع مشکلات و مطالبات مردم منطقه، حضور مستمر افراد در نماز جمعه و تبلیغ و تشویق مردم به حضور گسترده و پر شور در این آئین عبادی و سیاسی را بهترین راه حمایت از امام جمعه و تقویت این جایگاه دانست و پر هیز از دعوی، جبهه گیری، بی احترامی و ایجاد تنش و اختلاف را به اعضای ستاد یاد آور شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در پایان با اشاره به لزوم تقویت و پشتیبانی مادی ستاد نماز جمعه برای پیشبرد امور فرهنگی از طرف عموم مردم، در خصوص تجهیزات سالن ستاد نماز جمعه (میز و صندلی)، کمک مالی به ستاد و در اختیار قرار دادن اسپیلت گرمایشی، سرمایشی برای دفتر ستاد نماز جمعه، قول مساعدت و همکاری دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.