کد خبر : 12928
دیدگاه‌ها برای نشست هم‌اندیشی رسانه‌ها و اهل قلم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ریحان محمدپور ده بزرگی برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 17:32
-

اشتغال اولین اولویت ما است و در گام بعدی کادرسازی نیروها در تهران را دنبال خواهیم کرد

سید حسین رازیان

نشست هم‌اندیشی رسانه‌ها و اهل قلم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ریحان محمدپور ده بزرگی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی رسانه‌ها و اهل قلم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ریحان محمدپور ده بزرگی برگزار شد
امروز دیگر نباید بچه‌های ما در بندرعباس و عسلویه کار کنند و باید صنعت را در این استان ایجاد کنیم. صنعت را باید به منطقه بیاوریم

به گزارش عصر کهگیلویه از یاسوج، صبح امروز (شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲) نشست هم‌اندیشی رسانه‌ها و اهل قلم استان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ریحان محمد‌پور_ نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت_ در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار شد.
ریحان محمدپور ده بزرگی در این نشست با تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم، اظهار داشت: هدف اصلی از شرکت اما در انتخابات مجلس خدمت به مردم است و اعتقاد داریم که عبادتی بالاتر از خدمت نیست.
وی افزود: امروز کشور و مردم ما نیاز به تبلیغ و شعار ندارد و تا درد مردم را حس نکرده باشیم نمی‌توان قدمی برداشت.


محمدپور ده بزرگی در ادامه با نکوهش دو دستگی و شکاف بین نیروها و مشکلاتی که از این جهت به‌وجود می‌آید، اشاره کرد و افزود: دو دستگی و شکاف نمی‌گذارد ما به سهم خودمان برسیم، بنابر این یکی از برنامه‌های که ما دنبال خواهیم کرد، کادرسازی در تهران است و وجود نیروهای انسانی توانمند در پایتخت می‌تواند، گره‌های زیادی را برای رفع محرومیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باز کند.
این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه اعتماد بسیار خوبی نسبت به همشهریان مان در تهران وجود دارد، تاکید کرد: اشتغال اولین اولویت ما است و در گام بعدی کادرسازی نیروها در تهران را دنبال خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما باید برنامه‌های خود را پیش ببریم و نافی کار گذشتگان نیستیم و باید روی مشکلات اساسی منطقه زوم کنیم. اولویت اول من مشارکت حداکثری است و اینکه در جریان اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا هستیم، بسیار مهم نیست و هر جا شکاف و دو دستگی ایجاد شد، ضرر کردیم.
وی با بیان اینکه گفتمان ما گفتمان بزرگان و خانواده‌ها و شهدای ما هست، گفت: حساسیت روی موضوعات مختلف و دامن زدن به حواشی و صحبت‌های بی‌ثمر عقب ماندگی ما را بیشتر می‌کند.
این فعال سیاسی تاکید کرد: دامن زدن به اینکه فلانی وابسته به کدام حزب و باند است و نیروهای شایسته و توانمند را با این صحبت‌ها نادیده گرفت و به گوشه عزلت کشاند، ما را به عقب می‌برد، لذا باید این مسئله را فرهنگ‌سازی کنیم که آبادانی و پیشرفت منطقه فراتر از سیاست بازی و قوم‌گرایی است.
محمدپور ده بزرگی در ادامه با بیان اینکه این نظام خاص هیچ خانواده‌ای نیست و متعلق به همه مردم است، گفت: دغدغه‌ای که رسانه‌ها برای حاکمیت و مردم دارند، هیچ کسی ندارد و وظیفه ذاتی خود می‌دانیم که از شماها حمایت کنیم.
وی افزود: بزرگترین مشکل استان کهگیلویه و بویراحمد در عدم انسجام و عدم همبستگی می‌دانم و اولین مشکل مان عدم اتحاد است که ان شاء الله با درایت مردم قابل رفع است و راهکار هم فرهنگ‌سازی می‌باشد.
محمدپور ده بزرگی در ادامه گفت: در طول ۱۹ سال سابقه کاری‌ام، از موضوعات و مشکلات اصحاب رسانه آگاهم و سختی کار آن‌ها سال‌هاست که رفع نشده است.
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه صحبت‌هایش این را هم گفت که هر جا تعاملی با کشور‌های همسایه داشتیم، موفق بودیم.
وی در ادامه به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های اشتغالزایی و تولید در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امروز دیگر نباید بچه‌های ما در بندرعباس و عسلویه کار کنند و باید صنعت را در این استان ایجاد کنیم. صنعت را باید به منطقه بیاوریم و با توجه به ظرفیت‌های استان می‌توان تا حد زیادی مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را مرتفع ساخت.
محمدپور ده بزرگی با بیان اینکه نافی زحمات هیچکدام از نمایندگان فعلی نیستیم، گفت: کاری به عملکرد گذشتگان نباید داشته باشیم و زمان را باید به سمتی ببریم که گره‌ای از مشکلات مردم رفع شود.
وی در پاسخ سوال خبرنگار عصر کهگیلویه مبنی بر اینکه در صورت حضور چهره های مشهور و شاخص دو شهرستان باشت و گچساران و حضور نمایندگان دیگر، گفت: تا فردا نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، آن‌ها برنامه‌های خود را دارند و ما هم برنامه‌های خود را داریم. دنیای امروز دوره شناخت و ارتباط است و هر کس صاحب ارتباط بهتری باشد، یقیناً بهتر عمل خواهد کرد.
این فعال سیاسی با بیان اینکه دولت فعلی همکاران ما در قوه قضائیه بوده‌اند، خاطرنشان کرد: ارتباط ما با دولت فعلی بسیار تأثیر‌گذار است، زیرا امورات دست این افراد است.
محمدپور ده بزرگی با بیان اینکه بیشتر مشکلات امروز استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نبود فرهنگ‌سازی مناسب است، گفت: از لحاظ فرهنگی نمی‌گوییم، ضعیف هستیم ولی می‌طلبد بیشتر فرهنگ‌سازی شود. ما باید کمی صبر و حوصله داشته باشیم در کشور ما کار فراوان است و از آن طرف ما بیشتر دنبال کار پشت میز نشینی هستیم و کمتر به دنبال تولید و صنعت هستیم.
وی افزود: برخی از جوانان ما در استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال کار حراستی در شرکت نفت‌اند و این در حالی است که در استان‌های دیگر مردم به دنبال راه انداختن واحد تولیدی و یک کار نان و آب داری هستند.
این نامزد انتخابات مجلس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه آب در استان ما حرف اول را می‌زنند، گفت: باید صنایع بزرگ همچون پتروپالایشگاه در این استان راه بیفتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.