کد خبر : 15031
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی (ع) در مسجد روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 7:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی (ع) در مسجد روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی (ع) در مسجد روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-
لازمه ی کسب توفیق معنوی و به دست آوردن سعادت دنیوی و اخروی، تلاش در مسیر حق و استقامت و تحمل در این راه است و توفیق درک و تحصیل مقامات و درجات معنوی والا نصیب کسانی خواهد شد که به عمق و بطن عبادات توجه و اهتمام داشته باشند.

مراسم سالروز شهادت امام هادی (ع) در مسجد روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب به عنوان سخنران، سالروز شهادت امام علی نقی (ع) را به محضر صاحب الزمان (عج) و همه ی پیروان و محبان آن امام همام تسلیت گفت و برگزاری این مجالس را زمینه ساز و سبب بهره مندی از برکات و الطاف الهی دانست.
حجت الاسلام کشاورز با نقل احادیث و روایات و حکایت هائی از امامان معصوم و علماء بزرگ، لازمه ی کسب توفیق معنوی و به دست آوردن سعادت دنیوی و اخروی را تلاش در مسیر حق و استقامت و تحمل در این راه دانست و افزود؛ توفیق درک و تحصیل مقامات و درجات معنوی والا نصیب کسانی خواهد شد که به عمق و بطن عبادات توجه و اهتمام داشته باشند.
وی به مصائب و سختیهایی که متوکل عباسی نسبت به امام هادی (ع) روا داشت اشاره کرد و گفت: با وجود شرایط سخت دوران زندگی آن امام بزرگوار نقش امامت و رهبری مسلمانان و شیعیان را به مدت ۳۴ سال به نحو اکمل به انجام رساند و سرانجام به دستور معتز عباسی مسموم و به شهادت رسید که ان شاء اللّه همه ما در رفتار و کردار از پیروان واقعی امام هادی و اهل بیت (ع) باشیم.
ذکر مصیبت، نوحه خوانی و سینه زنی در سوگ امام هادی (ع) توسط مداح اهل بیت سید علی اصغر کشاورز و پذیرایی از شرکت کنندگان توسط خانواده محبی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.