کد خبر : 12963
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم سالروز رحلت نبی بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 10:17
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مراسم سالروز رحلت نبی بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سرفاریاب-

برگزاری مراسم سالروز رحلت نبی بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سرفاریاب-
تنها با توکل بر خدا پیامبر (ص) توانست این وظیفه و مسئولیت بسیار مهم را به سرانجام برساند و مسلم است که خداوند به همه توکل کنندگان یاری می رساند و آنها را در امورات پیروز و موفق می دارد.

به مناسبت سالروز رحلت نبی بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برنامه عزاداری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه امام جمعه سرفاریاب به عنوان سخنران جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری وفات پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی(ع) محضر امام زمان(عج) و همه پیروان و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت، گفت: حضرت محمد (ص) الگوی ناب و والای انسانی در گفتار، رفتار، اخلاق و منش برای همه بشریت بوده و هست و خداوند آن حضرت را به خاطر همه صفات برجسته ای که در وی وجود داشت، برگزید، تا به عنوان آخرین پیامبر و فرستاده الهی انسانها را به راه رستگاری و سعادت دعوت و هدایت کند.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به سختی و مشقتهای زیادی که پیامبر بزرگ اسلام در دوران هدایت جامعه متحمل شد افزود تنها با توکل بر خدا آن حضرت توانست این وظیفه و مسئولیت بسیار مهم را به سرانجام برساند و مسلم است که خداوند به همه توکل کنندگان یاری می رساند و آنها را در امورات پیروز و موفق می دارد.
وی امام حسن (ع) را نیز صاحب فضیلتها و خصلتهای زیبای انسانی دانست و گفت هیچ کس از آن امام بزرگوار آزاری ندید ولی او از طرف همسر نیز سخت ترین آسیبها و آزراها را دید و امروز همه ما در پیروی از سیره و روش آن معصومان وظیفه داریم و ان شاءَ اللّه حضور ما در مجالس اهل بیت (ع) باعث کمال و سعادت ما در دنیا و آخرت خواهد شد.
قرائت زیارت عاشورا، دعای توسل، نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.