کد خبر : 15990
دیدگاه‌ها برای همه کسانی که در این راه احساس تکلیف کرده و حضور یافتند، پیروز میدان بودند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 23:40
-

مدیر مسئول پایگاه خبری عصر کهگیلویه

همه کسانی که در این راه احساس تکلیف کرده و حضور یافتند، پیروز میدان بودند

همه کسانی که در این راه احساس تکلیف کرده و حضور یافتند، پیروز میدان بودند
بر خود فرض دانستم به پاس این حضور آگاهانه، به شما مردم فهیم،تبریک گفته و تشکر کنم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما خوبان در این ماه پر خیر و برکت و ماه مهمانی خدا، سال نو را پیشاپیش خدمت همه شما عزیزان تبریک گفته و سالی پر از خبرهای خوب و شادی آور برایتان از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم
به فضل و عنایت خداوند متعال که همه چیز در ید قدرت اوست، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ نیز با حضور دلسوزانه و تکلیف مدارانه مردم نجیب، صبور و مومن ایران اسلامی به اتمام رسید.
مردم در این انتخابات به رغم جنگ روانی دشمن که هدفی جز نومید کردن ملت ایران و بی‌رنگ کردن انتخابات نداشت و با وجود گلایه های به حق از وضعیت موجود معیشتی و اقتصادی، یکبار دیگر آگاهی و موقع شناسی خود را در محک آزمایش جهانیان نهادند.
در این روزها برخی آگاهانه یا از سر غفلت تلاش کردند مردم را ناامید کنند؛ برخی  درفضای مجازی کمپین «رای ندادن» راه انداختند و برخی با شکستن مرزهای اخلاق هر چه ناسزا بود به این حرکت مردم سالارانه نسبت دادند اما شما مردم «بصیر» و «زمان شناس»، در مقابل این هجمه های ناروا، بلوغ سیاسی و فکری خود را «نه در حرف و شعار بلکه در عمل» به همگان ثابت کردید.
بدیهی است این برخورد شرافتمندانه و مشارکت دغدغه مندانه مردم، فارغ از تخلفات صورت گرفته و نتیجه اعلام شده (آن هم بدون لحاظ و توجه به اعتراضات صورت گرفته)، مسوولیت کارگزاران را در ادامه راه دو چندان می کند لذا برای حل مشکلات عمومی استان و فقر باید عزم و اراده ای جدی به خرج داد تا پاسخ اعتماد مردم آن گونه که سزاوار است، داده شود.

همه باید این نکته مهم را مد نظر قرار دهیم که انتخابات در ایران اسلامی همچون انتخابات سایر کشورها، برنده و بازنده ندارد بلکه در نگاه متعالی ما به پدیده ها، همه کسانی که در این راه احساس مسوولیت کرده و حضور یافتند، پیروز میدان بودند و این نگاه بلند و اخلاقی، خاص کشور عزیز ما می باشد.
لذا اینجانب به عنوان مدیر مسئول پایگاه خبری عصر کهگیلویه و خادم کوچک مردم در حوزه رسانه، هر چند نسبت به نتیجه حاصل شده راضی و خوشبین نیستم «چرا که متاسفانه می بایست چهار سال دیگر همین وضعیت فعلی را تحمل کنیم» اما بر خود فرض دانستم به پاس این حضور آگاهانه، به شما مردم فهیم،تبریک گفته و تشکر کنم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما خوبان در این ماه پر خیر و برکت و ماه مهمانی خدا، سال نو را پیشاپیش خدمت همه شما عزیزان تبریک گفته و سالی پر از خبرهای خوب و شادی آور برایتان از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

 

«سید عبدالرضا کشاورز»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.