کد خبر : 12976
دیدگاه‌ها برای برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 15:14
-

طاعتی

برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام-

برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام-
فلسفه جشنواره مالک اشتر به نام مالک اشتر به این دلیل است که مالک اشتر در ولایت مداری ولایت پذیری شجاعت بصیرت و مردم داری بی نظیر بود و امیدوارم که همه مسئولان و فرماندهان که هم راه و روش مالک اشتر را در مدیریت خودشان استفاده کنند.

ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با حضور شورای اداری شهرستان برگزار شد و در این مراسم از رده های برتر بسیج این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این جشنواره گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه پنج اصل نهادینه شده که بسیار مهم واساسی به شمار می رود که این پنج اصل عبارتند از، اصل توحید: توحید به معنای خدا پرستی نقطه مقابل آن شرک، کفر، الحاد، بت پرستی، استعمار ستیزی، لیبرالیسم ستیزی، پلورالیسم ستیزی است ونقطه مقابل دیگر توحید، اومانیسم جهانی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی احتشامی در ادامه اظهار داشت: دومین اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی برمبنای نبوت است: یعنی اصل وجود پیامبران در بین بشر به این معنا بود که بشر را از آلودگی های جسمی، ظاهری و باطنی دور نگه دارند و آنها را به سوی توحید دعوت و هدایت کنند.
وی معنای وجود نبوت در بین بشر از آدم تا خاتم را به منزله مبارزه با گروه های سلفی و تکفیری و انحرافی بوده واین گروه ها سابقه دیرینه دارنددر زمان پیامبران نیز به شیوه های مختلف دربین مردم شروع به نفاق و اختلاف افکنی می کردند و امروز هم نیز همان گروهها از جمله جندالکفر، جیش الظلم، پژاک، داعش و … به شیوه های دیگری فعالیت می کنند و دنبال ضربه زدن به اسلام می باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بیان نمود:
تاریخ همواره تکرار و مایه عبرت انسان هاست. جوامع اسلامی باید دریابند که دشمن فقط به معنای یهودیان و منافقان صدر اسلام خلاصه نمیشوند، بلکه دشمن با شیوه های جدیدتر همواره در نقشه شکست مسلمانان هستند.
احتشامی افزود: با همه این تفاسیر همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز فرمودند؛ دنیای اسلام با چهار اصل روبه رو است: ۱-وحدت ملی ۲-امنیت ملی ۳-افول قدرت های استکباری و استعماری ۴-به وجود آمدن قدرت های منطقه ای و جهانی (ایران)، امروز باید همه ما مراقب نقشه دشمن باشیم و درسنگر خوابمان نبرد و با بصیرت در مقابل آماج حملات دشمن که دو نقطه اساسی یعنی وحدت و امنیت ملی مان را هدف گرفته، محکم و مقاوم ایستادگی کنیم.
سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام نیز در این جشنواره اظهار داشت:
جشنواره مالک اشتر نماد تکریم، نماد تجلی و نماد قدرشناسی از مجموعه پای کار در نظام است. اعضای این جشنواره که میعادگاه برترین هاست موفق ترین بودند و امروز قصد داریم از این بزرگواران به رسم ادب به صورت نمادین در حد بضاعت خود تجلیل به عمل آوریم هر چند که کار برای نظامی که ریشه در معنویت دارد، ریشه در پاسداشت سیره نبوی دارد و ریشه در فرهنگ ناب عاشورا حسینی دارد معامله با خداست.
سرهنگ اقبالی گفت: فلسفه جشنواره مالک اشتر به نام مالک اشتر به این دلیل است که مالک اشتر در ولایت مداری ولایت پذیری شجاعت بصیرت و مردم داری بی نظیر بود و امیدوارم که همه مسئولان و فرماندهان که هم راه و روش مالک اشتر را در مدیریت خودشان استفاده کنند.
در پایان این جشنواره از برترین های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.