کد خبر : 13025
دیدگاه‌ها برای قدردانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مجموعه کارکنان فوریتهای پزشکی- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 22:39
-

خبزنگار آقای طاعتی

قدردانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مجموعه کارکنان فوریتهای پزشکی-

قدردانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مجموعه کارکنان فوریتهای پزشکی-
به مناسبت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی، مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام به همراه تعدادی از همکاران به دیدار کارکنان پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی رفتند و ضمن اهداء شاخه گل و لوح سپاس و عرض تبریک این روز خدمت آنان، فوریتهای پزشکی را در مجموعه بهداشت و درمان دارای ارزش و جایگاه مهم و مؤثری دانست.

قدردانی مدیر شبکه بهداشتو درمان  شهرستان چرام از مجموعه کارکنان فوریتهای پزشکی-

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، به مناسبت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی، مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام به همراه تعدادی از همکاران به دیدار کارکنان پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی رفتند و ضمن اهداء شاخه گل و لوح سپاس و عرض تبریک این روز خدمت آنان، فوریتهای پزشکی را در مجموعه بهداشت و درمان دارای ارزش و جایگاه مهم و مؤثری دانست.
حسین جعفری همچنین خدمات شبانه روزی این عزیزان را از دیدگاه مردم بسیار حیاتی و مفید عنوان کرد و افزود؛ سرعت عمل همراه با دقت و حساسیت از ضروریات و لازمه این حرفه است که اغلب همکاران شاغل در این مجموعه در سطح شهرستان از تجارب، مهارت و دانش تخصصی مناسب نیز برخوردار می باشند.
وی همچنین در حاشیه این برنامه از روند ساخت اورژانس چرام بازدید و قول دادند موضوع اجرای سایت دوم در این پایگاه برای خدمات دهی بیشتر و بهتر در مواقع خاص و شلوغ، مثل ایام نوروز و مناسبتهای ملی و مذهبی دیگر را پیگیری خواهند نمود تا ان شاءاللّه با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی به سرانجام برسد.
لازم به ذکر است که در چهار پایگاه فعال اورژانس و فوریتهای پزشکی سادات، سرفاریاب، مندان و چرام در سطح شهرستان تعداد ۳٠ نفر در شیفت های مختلف به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت به مردم و مسافران می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.