کد خبر : 5642
دیدگاه‌ها برای آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 - 22:55
-

خبرنگار آقای طاعتی

آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس سرفاریاب:

آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس سرفاریاب:
کلیه مقدمات و تمهیدات لازم جهت برگزاری کلاس های حضوری مدارس بخش سرفاریاب فراهم شده است. دانش آموزان گرامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بر اساس برنامه های درسی در کلاس های درس حضور یابند.

به گزارش خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی با حضور اعضای محترم شورای اداری، معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام، امام جمعه، بخشدار، سرپرست حوزه مقاومت، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب و دانش آموزان در محل مدرسه متوسطه دخترانه اسماء سرفاریاب برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب در این برنامه با ذکر آیه «هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الاْ ُمِّیِّینَ رَسُولاً مِنْهُمْ یَتْلُوا عَلَیْهِمْ آیاتِهِ
وَ یُزَکِّیهِمْ وَ یُعَلِّمُهُمُ الْکِتابَ وَ الْحِکْمَهَ» و ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، با اشاره به مفهوم و معنای آیه از دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش خواست نسبت به موضوع تزکیه که تقدم بر تعلیم دارد، توجه و تلاش مضاعف داشته باشند.
حجت الاسلام زارعی پور شهداء را که در امر تزکیه بسیار موفق بوده اند به عنوان الگوی مناسب برای دانش آموزان و همه افراد جامعه معرفی کرد و در ادامه نیز از مسئولین آموزش و پرورش در شهرستان و بخش خواست نسبت به رفع مشکلات و نیازمندیهای مدارس و بهبود وضعیت آموزشی و تربیتی تلاش نمایند.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم گفت:
کلیه مقدمات و تمهیدات لازم جهت برگزاری کلاس های حضوری مدارس بخش سرفاریاب فراهم شده است. دانش آموزان گرامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بر اساس برنامه های درسی در کلاس های درس حضور یابند. علی بازی همچنین گفت: انتظار داریم که شورای اداری و مجموعه اولیاء دانش آموزان جهت هر چه بهتر برگزار نمودن برنامه های اجرایی آموزشی نهایت همکاری را با آموزش و پرورش شهرستان چرام و نمایندگی سرفاریاب داشته باشند.
در پایان این مراسم، دانش آموزان با شاخه‌های گل به کلاس‌های درس بدرقه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.