کد خبر : 13036
دیدگاه‌ها برای جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با موضوع هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 13:09
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با موضوع هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد-

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با موضوع هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد-
تجلیل از رزمندگان جهاد و مقاومت، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، صبحگاه مشترک، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب، نهضت خدمت مومنانه (اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم) و همچنین پویش جمع‌آوری لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با موضوع هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب در این جلسه بخشدار سرفاریاب با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان دفاع مقدس، آحاد مردم و خاصه مسئولین را مدیون رشادتها و ایثار آنان دانست.
مجیدیان با تأکید بر لزوم برگزاری برنامه های مناسب و درخور شأن نقش آفرینان دفاع مقدس در سطح بخش، خواستار هماهنگی و همکاری کامل مسئولین نهادها و نمایندگیهای بخش با حوزه مقاومت و سایر بانیان برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته شد.
امام جمعه موقت سرفاریاب نیز با تبریک حلول ماه ربیع و ایام مبارک این ماه و تقارن آغاز این ماه با هفته دفاع مقدس، اظهار امیدواری کرد که همه مؤمنین از فرصتهای معنوی این ماه از جمله میلاد رسول گرامی اسلام بهره کافی را ببرند.
حجت الاسلام باقری همچنین دوران دفاع مقدس را زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی و پیشرفت در در عرصه های دینی، معنوی و نظامی و… دانست و دفاع از منافع عمومی و ملی و دوری از خود خواهی و منفعت طلبی شخصی را از وظایف ما در زمینه گرامی داشت دفاع مقدس و پاسداشت خون شهدا عنوان کرد.
جانشین فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل سرفاریاب نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اختصار به چرایی جنگ هشت ساله و لزوم تبیین فرهنگ غنی دفاع مقدس اشاره کرد.
رفعتی در ادامه به تشریح برخی برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این بخش پرداخت و تجلیل از رزمندگان جهاد و مقاومت، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، صبحگاه مشترک، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب، نهضت خدمت مومنانه (اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم) و همچنین پویش جمع‌آوری لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی افزود: در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز دو یادواره شهداء به صورت خانگی و آبروی محله پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.