کد خبر : 13150
دیدگاه‌ها برای همزمان باآغازبهاردانش مدرسه ۹ کلاسه زنده یاد سید روح الله بزرگواری در شهرستان کهگیلویه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 18:28
-

همزمان باآغازبهاردانش مدرسه ۹ کلاسه زنده یاد سید روح الله بزرگواری در شهرستان کهگیلویه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همزمان باآغازبهاردانش مدرسه ۹ کلاسه زنده یاد سید روح الله بزرگواری در شهرستان کهگیلویه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
حاج آقا بزرگواری هم در عرصه جهاد دفاعی پیش قراول و صاحب نام است و هم اینک با اقدام جهادی و شایسته ای که در عرصه فرهنگ انجام داده، کار خویش را تکمیل و دینشان را ادا نمودند.

به همت و مشارکت خیر گرانقدر حضرت حجه السلام حاج سید علی محمد بزرگواری مدرسه ۹ کلاسه زنده یاد سید روح الله بزرگواری در شهر دهدشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آیین افتتاحیه این مدرسه که مسولین ادارات شهرستان و نوسازی مدارس استان حضور داشتند، معاونت پشتیبانی نوسازی مدارس استان طی سخنانی شخصیت و اقدام ارزشمند خیر گرانقدر حجت السلام علی محمد بزرگواری را ستود و گفت: این اقدام ارزشمند سید علی محمد بزرگواری و خانواده محترمشان برای همیشه ماندگار است و باید چنین اقدامات ارزشمندی که در این مسیر انجام می گیرد ستود و ستایش کرد.
مهندس احسانی در ادامه گفت: این آموزشگاه ۹ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و ۱۰۳۷ متر مربع دایر شده است.

در ادامه فرماندار کهگیلویه به استناد آیه قرآنی و تکمیلی جهاد اقدام شایسته و زیبای حاج آقا بزرگواری را ستود و گفت: حاج آقا بزرگواری هم در عرصه جهاد دفاعی پیش قراول و صاحب نام است و هم اینک با اقدام جهادی و شایسته ای که در عرصه فرهنگ انجام داده، کار خویش را تکمیل و دینشان را ادا نمودند.
سید عبدالعزیز موسوی در ادامه بیان داشتند که بعضی انسانها دارای مال و منال و ثروت هنگفتی هستند که قسمتی از آن را به عنوان انفاق در راه کارهای خیر گونه خرج می نمایند و تقدیم فقرا و نیازمندان می کنند ولی حاج اقای بزرگواری در عین اینکه مال و ثروت زیادی نداشته و ندارند اینگونه اقدام شایسته و قابل تقدیر را از خود به یادگار گذاشتند.
موسوی در ادامه از حضور همه دانش اموزان، فرهنگیان، مسؤلین شهرستانی و اداره کل نوسازی مدارس استان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه برنامه ایین افتتاحیه مادر شهید سید روح الله بزرگواری نیز طی اقدامی ارزشمند دیگری، خانواده های معظم شهدا را دعوت به افتتاحیه نمود که به نمایندگی آنان فرزند شهید برسیاه قیچی افتتاحیه را بدست گرفت و مدرسه نوساز و یادگار، زنده یاد سید روح الله بزرگواری را جهت اقدامات بعدی و فرایند تعلیم و تربیت نسل آینده در اختیار جامعه فرهنگی شهرستان کهگیلویه قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.