کد خبر : 11358
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری چرام بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 21:30
-

خبرنگار آقای طاعتی

آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری چرام

آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری چرام
با تأمین اعتبار اولیه لازم و پیش بینی شده ده میلیارد ریالی قرار است این بنا ظرف مدت شش ماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد. استقرار دو کد آمبولانس و نیروی انسانی متخصص این حوزه، جهت ارائه خدمات و فوریتهای پزشکی به مردم در این زمینه پیش بینی شده است.

آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری چرام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، عملیات اجرائی و ساخت اورژانس پایگاه ۱۱۵ شهری چرام آغاز گردید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با اعلام این خبر افزود؛ این ساختمان در زمینی به متراژ ۵٠٠ و زیر بنای ۱۵٠ متر مربع در شهر چرام احداث می گردد.
حسین جعفری با بیان اینکه با تأمین اعتبار اولیه لازم و پیش بینی شده ده میلیارد ریالی قرار است این بنا ظرف مدت شش ماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت؛ استقرار دو کد آمبولانس و نیروی انسانی متخصص این حوزه، جهت ارائه خدمات و فوریتهای پزشکی به مردم در این زمینه پیش بینی شده است.
وی با توجه به میزان جمعیت شهر چرام و اتفاقات اورژانسی و همچنین حوزه کاری و خدمات مورد انتظار از این پایگاه فوریتهای پزشکی، احداث آن در سطح شهر چرام را یک مطالبه و ضرورت دانست و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی آن شاهد افزایش سطح خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی به مردم باشیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان در پایان گفت؛ اکثر پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان چرام دارای ساختمان نوساز و مجزا بوده که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این خود امتیاز ویژه ای در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر پرسنل، به مصدومین می باشد.
گفتنی است تعداد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان چرام ۴ عدد بوده که شامل یک پایگاه اورڙانش ۱۱۵ شهری در چرام و سه پایگاه اورژانس بین جاده ای در بخش سرفاریاب می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.