کد خبر : 13195
دیدگاه‌ها برای طراحی و شبیه سازی عملیات و الفجر ۸ توسط رزمنده دوران دفاع مقدس در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 6:01
-

خبرنگار آقای طاعتی

طراحی و شبیه سازی عملیات و الفجر ۸ توسط رزمنده دوران دفاع مقدس در سرفاریاب-

طراحی و شبیه سازی عملیات و الفجر ۸ توسط رزمنده دوران دفاع مقدس در سرفاریاب-
کار طراحی صحنه عملیات والفجر ۸ توسط رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی، سید تیمور کشاورز در محل محوطه ی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب به اجرا درآمد.

طراحی و شبیه سازی عملیات و الفجر ۸ توسط رزمنده دوران دفاع مقدس در سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، کار طراحی صحنه عملیات والفجر ۸ توسط رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی، سید تیمور کشاورز در محل محوطه ی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب به اجرا درآمد.
این کار که با همکاری سپاه ناحیه چرام و حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل علیه السلام سرفاریاب و مشارکت ستاد نماز جمعه و شورای اداری بخش سرفاریاب انجام گرفته در ابتدای هفته دفاع مقدس تا پایان این هفته دایر و آماده بازدید علاقمندان می باشد
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس فرماندار چرام به همراه شورای اداری شهرستان از صحنه سازی این عملیات بازدید و در پایان از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندار شهرستان از سید تیمور کشاورز مجری این طرح که از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است مجری این طرح که از راویان دوران دفاع مقدس نیز می باشد هرساله و به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته بسیج نسبت به طراحی و شبیه سازی یکی از عملیات های دوران جنگ تحمیلی در شهرستان و مناطق مختلف اقدام و با حضور بازدیدکنندگان وقایع و اتفاقات عملیات مربوطه را تشریح می کند.

(کپی برداری از متن و عکس خبر بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.