کد خبر : 6942
دیدگاه‌ها برای برگزاری مانور سلامت مواد غذایی بهداشت محیط با حضور بازرسین بهداشت محیط استان در شهرستان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 8:41
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مانور سلامت مواد غذایی بهداشت محیط با حضور بازرسین بهداشت محیط استان در شهرستان چرام-

برگزاری مانور سلامت مواد غذایی بهداشت محیط با حضور بازرسین بهداشت محیط استان در شهرستان چرام-
در طول برگزاری این مانور بیش از یکصد واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه بازرسی های صورت گرفته، بیش از ۴۰۰ کیلو‌گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و یا فاقد مشخصات از مراکز صنفی در دو شهر چرام و سرفاریاب جمع آوری گردید.

برگزاری مانور سلامت مواد غذایی بهداشت محیط با حضور بازرسین بهداشت محیط استان در شهرستان چرام-
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام مانور سلامت مواد غذایی ( بهداشت محیط ) با حضور بازرسین بهداشت محیط و همراهی ادارات تعزیرات حکومتی، اداره اماکن، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت و معدن و با نظارت مستقیم رئیس گروه بهداشت محیط استان به منظور تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ در سطح شهرستان چرام برگزار گردید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام گفت: در طول برگزاری این مانور بیش از یکصد واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه بازرسی های صورت گرفته، بیش از ۴۰۰ کیلو‌گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و یا فاقد مشخصات از مراکز صنفی در دو شهر چرام و سرفاریاب جمع آوری گردید.
جعفری گفت: در این برنامه بازدید، ۲۰ مرکز صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی به اداره تعزیرات معرفی شدند. همچنین پرونده دو مرکز صنفی متخلف نیز به دادستان شهرستان ارسال و همچنین ۳ واحد صنفی هم به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل و پلمپ گردید.
وی در پایان افزود همشهریان گرامی می‌توانند شکایات خود در زمینه تخلفات بهداشتی را با شماره ۱۹۰ به صورت شبانه روزی گزارش تا به فوریت بررسی و اقدام لازم به عمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.