کد خبر : 13255
دیدگاه‌ها برای برگزاری برنامه شبی با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 15:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری برنامه شبی با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب-

برگزاری برنامه شبی با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب-
برنامه شبی با شهدا با حضور بسیجیان خواهر و برادر و تعدادی از مسئولین در محوطه حوزه مقاومت بسیج و در کنار صحنه های شبیه سازی عملیات والفجر ۸ اجرا شد.

برنامه شبی با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه در این برنامه که با حضور بسیجیان خواهر و برادر و تعدادی از مسئولین در محوطه حوزه مقاومت بسیج و در کنار صحنه های شبیه سازی عملیات والفجر ۸ اجرا شد، ابتدا زیارت عاشورا توسط حاضرین قرائت گردید و پس از آن امام جمعه موقت سرفاریاب در سخنان کوتاهی شهدا را مصداق عالمان دینی عنوان کرد که به فرموده امام صادق (ع) عالمان کسانی هستند که بدانند و عمل کنند.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز همچنین شهدا را پاسداران دین و ایجاد کنندگان امنیت و آرامش امروزی برای ما دانست و پیروی و عمل به وصایا و آرمانهای شهدای عزیز را از وظایف عموم مردم عنوان کرد.
در ادامه نیز رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس سید تیمور کشاورز با تشریح خلاصه ای از وقایع عملیات والفجر ۸ حس و حال جبهه و دوران دفاع مقدس را یادآوری و تازه کرد و فضای معنوی خاصی را برای حاضرین ایجاد کرد.
ستوان یکم پاسدار مجید ویسی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب نیز در پایان از حضور همه بسیجیان (خواهر و برادر) و مسئولین در محفل شبی با شهدا و همچنین از رزمنده دوران دفاع مقدس سید تیمور کشاورز که کار شبیه سازی صحنه عملیات والفجر ۸ را اجرا و روایتگری دلنشینی از این عملیات داشت تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.