کد خبر : 13278
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 0:47
-

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص لیست استخدام در این شرکت توضیحاتی ارائه کرد

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص لیست استخدام در این شرکت توضیحاتی ارائه کرد

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: لیست استخدام در شرکت گاز مربوط به قبل از حضورم در شرکت گاز استان است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه از یاسوج، ریحان بهادر با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) گفت: ۱۵ دی ماه سال ۱۳۸۸ از جنوب به شرکت گاز استان آمدم

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: لیست استخدام در شرکت گاز مربوط به قبل از حضورم در شرکت گاز استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه از یاسوج، ریحان بهادر با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) گفت: ۱۵ دی ماه سال ۱۳۸۸ از جنوب به شرکت گاز استان آمدم و ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۰ به عنوان مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدم.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی رسانه‌ها در خصوص لیست استخدام این دستگاه‌ها افزود: در این لیست فردی سال ۱۳۷۷ تحت عنوان امدادگر جذب شرکت گاز شده که مربوط به قبل از استخدام من در وزارت نفت یعنی سال ۱۳۸۲  و هرگونه بکارگیری جدید جهت اثبات در سامانه الکترونیکی ساپنا وزارت نفت قابل دسترسی است.

وی بیان کرد: رسانه‌ها مدعی شدند که تعدادی از افرادی که جذب شدند از بستگان من هستند،به جزء صادق بهادر که در منابع طبیعی شهرستان مشغول شد، مسلم بهادران و رحمت الله بهادر هم سال ۱۳۸۳ و ۱۳۹۳ وارد شرکت گاز شدند که من سال ۱۳۸۳ در ماهشهر و شرکت پتروشیمی ایران مشغول به کار بودم.

این مسوول بیان کرد: هیچ کدام که افراد این لیست در زمان من استخدام نشده است، فقط یک نفر که مجوز خاص داشت و استانداری و دستگاه های نطارتی در جریان هستند.

بهادر با بیان اینکه فضای رسانه‌ای استان به نحوی باشد که اطلاعات صحیح در اختیار مخاطب قرار دهد، گفت: برخی رسانه نماها به دنبال انحراف افکار عمومی و رسیدن به اهداف شوم خود هستند که از دستگاه های نطارتی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست می‌کنیم بر این رسانه‌ها کنترل و نطارت شود تا با انتشار اخبار غیرموثق
موجب انحراف افکار عمومی و بی‌اعتمادی مردم نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: لیست این استخدامی‌ها در سامانه‌ای تحت عنوان سامانه ساپنا قرار دارد و با هماهنگی با خود این افراد و وارد کردن نام کاربری تاریخ به کارگیری نیروها قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: شرکت گاز یک دستگاه خدمات‌رسان است که بدون هیچ وابستگی سیاسی و تبعیض آماده خدمات‌رسانی بی‌وقفه به مردم در تمام نقاط استان هستیم.

بهادر با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری ۱۰۰ درصد بوده است، گفت: تلاش می‌کنیم مابقی روستاها گازدار و ضریب نفوذ گاز در روستاها به ۱۰۰ درصد برسد.

پایان پیام/ سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اکبر شنبه , ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۱۰

آقای بهادر خیلی ها دیگه استخدام کردی بعنوان گازبان
ازلیست ازقلم افتادن
مثلا محمد سینایی

ارش شنبه , ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۱۶

با سلام
اقای بهادر مدیری پاکدست توانا هستند حالا یه نفر اومده داره برای سرتاسر استان در حوزه گازرسانی تلاش میکنه عده ای برای تخریب ایشون این لیست رو رسانه ای میکنن
متاسفانه عده ای برای نفاق دست به هرکاری میزنن
لیستی که من دیدیم اکثرا بالای ده سال سابقه دارن
اسم تک به تک این عزیزان در سامانه ساپنا وزارت نفت هست

نظرات بسته شده است.