کد خبر : 7203
دیدگاه‌ها برای تکمیل پروژه ای که یک دهه به حال خود رها شده بود/  ساخت مرکز بزرگ سوختگی گچساران و یاسوج بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 9 دی 1401 - 14:11
-

تکمیل فیزیکی این پروژه حداقل پانزده تا بیست میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سید حسین رازیان

تکمیل پروژه ای که یک دهه به حال خود رها شده بود/  ساخت مرکز بزرگ سوختگی گچساران و یاسوج

تکمیل پروژه ای که یک دهه به حال خود رها شده بود/  ساخت مرکز بزرگ سوختگی گچساران و یاسوج
درسال ۱۳۹۱دو مرکز بزرگ سوختگی در یاسوج و گچساران از محل اعتبارات طرح تحول سلامت کلنگ زنی وتا انجام اسکلت در فازاول نیمه کاره رها شدند وقریب به ده سال هیچ اقدامی درجهت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه ؛دکتر غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت؛ از آنجایی که استان کهگیلویه و بویراحمد که ازل حاظ خودکشی و خودسوزی درصدر آمارهای کشوری قراردارد،تنها سه تخت سوختگی مصوب بیمارستانی درکل استان دارد.

نماینده وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی در استان کهگیلویه بویراحمد، گفت؛درسال ۱۳۹۱دو مرکز بزرگ سوختگی در یاسوج و گچساران از محل اعتبارات طرح تحول سلامت کلنگ زنی وتا انجام اسکلت در فازاول نیمه کاره رها شدند وقریب به ده سال هیچ اقدامی درجهت تکمیل آنان صورت نگرفت.

دکتر محمد غلام نژاد، بیان کرد:خوشبختانه تیم مدیریتی جدید با رایزنی با خیرین،توانسته مرکز سوختگی گچساران واقع در محوطه بیمارستان بی بی حکیمه خاتون را که به دلیل وجود پروژه های بزرگ گاز و نفت و پتروشیمی،یک ضرورت اجتناب ناپذیر می باشد،با قرار داد و یک تفاهم با خیر سلامت تا تکمیل پروژه درسال ۱۴۰۲با بهترین مصالح و امکانات روز ،در فاز دوم شروع و تا مرحله بهره برداری و استفاده تکمیل نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد؛این پروژه دوهزار مترمربع زیربنا که دارای تخت‌های سوختگی  آی سی یو خواهد، و می تواند به مانند مرکز نازایی گچساران ،مرکزی بی همتا درجنوب کشور و پذیرای بیماران در استان‌های مجاور نیز باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، در پایان خاطرنشان کرد؛تکمیل فیزیکی این پروژه حداقل پانزده تا بیست میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ازطرف خیر محترم سلامت تامین شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.