دیدگاه‌ها برای تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 19:11
-

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

سید مصطفی گنجی

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حدود ۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و رفع برخی مشکلات و کمبودهای بخش بهداشت و درمان این استان مصوب شده است که باید برای جذب آن تلاش شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از یاسوج، سید علی احمدزاده در آیین تجلیل از بیمارستان شهید جلیل یاسوج، اظهار کرد: تیرماه امسال و در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و رفع برخی مشکلات و کمبودهای بخش بهداشت و درمان این استان مصوب شده است که باید برای جذب آن تلاش شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: دولت سیزدهم توجه ویڗه ای به بخش بهداشت و درمان دارد و امیدوار هستیم این اعتبار با صرف هزینه درست بتواند بخشی از مشکلات بهداشت و درمان استان را مرتفع کند.

۱۰هزار میلیارد ریال برای حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

وی با بیان اینکه برای تکمیل بیمارستان های لنده، چرام و سی سخت در سفر رئیس جمهور هر کدام مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد، تصریح کرد: بهداشت و درمان استان ظرف ۲ سال اخیر در بخش های مختلف روند رو به رشدی داشته است.

احمدزاده با اشاره به نقش مهم کادر بهداشت و درمان در بهبود وضعیت سلامت و فداکاری های جامعه پرستاری و پزشکی به ویژه در دوران کرونا افزود: پرستاران در این زمینه ایثارگری های زیادی از خود به یادگار گذاشتند.

وی عنوان کرد: پرستاران نیروهای خستگی ناپذیری هستند که با ایثار و از خودگذشتی از بیماران خود مراقبت می کنند.

احمد زاده قدردانی از پرستاران را یک وظیفه دانست و گفت: جامعه پرستاری در نظام اسلامی دارای یک جایگاه ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: حرفه پرستاری سرشار از اتفاقات و خاطرات تلخ و شیرین است و روزانه شاهد لحظات تلخ و غم‌انگیز بسیاری است و این شغل مورد تکریم همه است.

۱۰هزار میلیارد ریال برای حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست با اشاره به اینکه پرستاران فرشتگان رحمت هستند، اظهار کرد: پرستار با توجه به نقش های موثر و ماندگار یک حرفه انسانی و اسلامی در جامعه دارد.

جاودان سیرت تصریح کرد: تعداد زیادی از کادر درمان استان به سن بازنشستگی رسیده و در حوزه های مختلف نیازمند جذب نیرو هستیم.

وی یکی از چالش های اصلی پرستاران استان را آسیب های فیزیکی همراهان بیمار دانست و گفت: در این زمینه تعداد زیادی از پرستاران استان مصدوم و زخمی شدند.

۱۰هزار میلیارد ریال برای حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه خدمات حوزه پرستاری روز به روز در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: نیاز است در این زمینه حقوق و مزایای این قشر نیز افزایش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.